5,4 százalékos növekedést és 63,7 milliárdos forgalmat ért el a 2008/2009-es évben a dm drogerie markt, így a drogérialánc menedzsmentje az elbocsátások ellenére is egyértelműen sikeresnek ítéli az idei üzleti évet - hangzott el a vállalat mai sajtótájékoztatóján.
250. magyarországi üzletét nyitotta októberben a dm drogerie markt. A drogéria-üzletlánc a 2008/2009-es évben 63,7 milliárd forintos forgalmat, azaz 5,46 százalékos növekedést ért el. A menedzsment szerint ez egyértelműen azt jelenti, hogy a gazdasági válság ellenére az idei üzleti év is sikeres volt.
A vállalat a mennyiségi növekedés mellett a minőségi növekedésre is nagy hangsúlyt fektet: folyamatos az üzletek felújítása, modernizálása, az üzletek homlokzatának és belső terének harmonizálása. Idén szeptemberben pedig elkezdődött az új, központi raktár építése.
Mint azt Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: míg a szomszédos Ausztriában már túlságosan telített a piac, nem indulnak új üzletek, addig Magyarországon folyamatos a hálózatbővülés: holnap például Győrben nyílik a legújabb, 251. dm drogéria.
Ugyanakkor Magyarországon mintegy 30 fővel csökkent a dolgozói létszám: Wolfgang Strasser ezt a bolthálózat hatékonyságának növelésével magyarázta.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


