A fiatal vállalkozóknak indított uniós Erasmus csereprogram keretén belül a három évnél nem régebben alapított cégek vezetői tölthetnek el hosszabb-rövidebb időt más uniós tagállamban, hogy tapasztalatot szerezzenek, partneri kapcsolatokra tegyenek szert és megismerkedjenek a fogadó ország, cég üzleti kultúrájával, menedzsment- és üzletfejlesztési módszereivel
Dobos Erzsébet, a programban közreműködő szervezet, az ITD Hungary Zrt.-Enterprise Europe Network felelős igazgatója a Népszabadságnak elmondta: A program elsődleges célja a kis- és középvállalatok versenyképességének növelése, az új és a már jól működő vállalkozások közötti tudás- és tapasztalatátadás. A februárban kísérleti jelleggel indult programra kiutazni vágyókat és hazai fogadó cégeket, mentorokat is várnak.
Sok cég nyitott az együttműködésre, és a tanulni vágyót nem konkurenciaként, hanem lehetséges partnerként kezelik. A jelek szerint a válság kimondottan kedvez a programnak, mivel a nehéz helyzetű vállalkozások előre menekülnek: új lehetőségeket, kapcsolatokat keresnek külföldi vállalatokkal, megismerik a bejáratott, stabil hátterű cégek gyakorlatát, míg a fogadó cégek friss ötletekkel gyarapodhatnak, ami továbblendítheti őket
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








