Rajzpályázatot hirdetetett a Lidl: az áruházakat legszebben lerajzoló gyerekek homokozóval ellátott játszóházakat nyerhettek. Érdekes győztesek születtek, most mindegyiket megmutatjuk!
"Rajzolj le egy Lidl üzletet, és nyerj egy játszóházat homokozóval. Pályázatodat 2009. június 15-ig várjuk postai úton. Az 5 legszebb rajz beküldőit egy játszóházzal felszerelt homokozóval jutalmazzuk és műveiket megjelentetjük újságunkban és weboldalunkon." -hangzott a Lidl felhívása néhány héttel ezelőtt.
A győztesek megszülettek és valóban meg is tekinthetőek az áruházlánc honlapján.
A gyermekek fantáziájának semmi sem szabott határt. Pataki Márk Kisvárdáról például Lidl szatyrokkal a csőrükben repülő gólyákat ábrázoló képével nyert, de a nagytestű madár feltűnik a zalaegerszegi Németh Franciska és Németh Ákos képén is. Érdekes, hogy rajzukon egy kutyás női alak próbál bemenni az áruházba - ez a valóságban elsősorban higiéniai okokból szinte teljesen elképzelhetetlen.
A budapesti Klúge Ida Berta rajzán hatalmas pillangók és szitakötők repkednek a Lidl körül. Szerkesztőségünk egyhangú kedvence a 9 éves kálozi Simon E. Liliána alkotása: Liliána tudhat valamit a német tulajdonú üzletlánc további terjeszkedéséről, hiszen egész Magyarországot egy csillogó-villogó Lidl-országnak ábrázolta. A kislány valóban nagy Lidl-rajongó lehet, hiszen Kálozról 14 kilométert kell utazni a legközelebbi (sárbogárdi) Lidlhöz.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Új gomb jön a Gmailben, sokat segít majd
- Van, ahol már pénzért lehet feljelenteni a tilosban parkolókat
- Ezen a sofőrön a szakértők is csak csodálkozni tudtak - videó
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre