Reklámozz ingyen és keress egy csomót a válságon!

2009. május 18. 16:58

A legtöbb vállalkozás ott fogja a kiadásait a válságban, ahol tudja. A marketingkiadások elsőként estek áldozatul a megszorításoknak, pedig minimális munkával hatalmas ismertséget lehet hozni. Csak jó helyen kell reklámozni.

A közösségi oldalak remek terepet nyújtanak a kapcsolatok építésére, ám ez nem csak a személyekre igaz, hanem a cégek esetében is. Ezek az oldalak több millió embert mozgatnak meg, hatalmas klikkelés-mennyiséget generálva nap, mint nap. De ahogy a közösségi oldalak hasznot húznak a mi tagságunkból, úgy mi is hasznot húzhatunk abból, ha okosan használjuk őket.

Hogy mást ne is említsünk: a Twitter 140 karakteres miniblog tagjainak száma becslések szerint 7-8 millióra rúg, a Facebook pedig több mint 200 millió regisztrált felhasználók tudhat magáénak - ezzel a világ ötödik legnépesebb országa lenne. Ilyen mennyiségű potenciális ügyfélből már igazán lehet üzletet kovácsolni. Egyrészt ezek az oldalak nagyon sokat segít a vásárlók-partnerek elérésében, folyamatos tájékoztatásában, ami azonban még fontosabb, gyors és interaktív felületet nyújt a reakcióknak, megjegyzéseknek, észrevételeknek. Másrészt minél aktívabb egy cég a közösségi oldalakon, annál több követője lesz, akik - jó esetben átkattintanak a cég honlapjára. Miért jó ez?

Mert a világ legnagyobb keresője, a Google alapvetően az oldalakra mutató linkek alapján kategorizálja egy adott keresőszóra adott találatok sorrendjét. A PageRank fantázianevű matematikai algoritmus alapvetően két dolgot vizsgál. Egyrészt a keresésre releváns eredményt adó oldalra mutató linkek számát. Vagyis minél több helyen hivatkozzák be (vagy hivatkozzuk be mi magunk) az oldalt, annál előkelőbb helyezésre számíthatunk a keresési eredmények sorrendjében. Másrészt viszont a hivatkozó oldalak "fontossága" is számít, vagyis minél látogatottabb oldalról mutat link az oldalunkra, annál nagyobb súllyal fog számítani a listán.

Korábban: Nincs vita: a Google "A" kereső!

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

Anélkül tehát, hogy túlzottan belemerülnénk a részletekbe, azt mondhatjuk: mutasson a honlapra sok link, minél tömöttebb internetes oldalakról és akkor jó eséllyel előkelő helyre kerülünk az internetes keresések listáján. Ahhoz, hogy egy napi több millió olvasóval rendelkező híroldalra reklámbannert helyezhessünk el, borzalmas összegeket kellene reklámra költeni. De minek is ez, amikor elég a közösségi oldalakon beregisztrálni, majd annak az oldalait használva reklámozni a tevékenységünket - teljesen ingyen? A szociális kapcsolatépítés az interneten keresztül még mindig gyerekcipőben jár, de számos példa van már az előnyeinek kiaknázására. Könnyű olcsó és hosszú távon kifizetődő! Érdemes tehát addig belevágni, amíg meg lehet előzni vele a versenytársakat, hogy a válság hátrányai hirtelen előnnyé változzanak.

Korábban: Ötlet a vállalkozóknak: regisztrálj közösségi oldalakra!

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 18. csütörtök
Andrea, Ilma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 17. 21:27
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem