Reklámozz ingyen és keress egy csomót a válságon!

2009. május 18. 16:58

A legtöbb vállalkozás ott fogja a kiadásait a válságban, ahol tudja. A marketingkiadások elsőként estek áldozatul a megszorításoknak, pedig minimális munkával hatalmas ismertséget lehet hozni. Csak jó helyen kell reklámozni.

A közösségi oldalak remek terepet nyújtanak a kapcsolatok építésére, ám ez nem csak a személyekre igaz, hanem a cégek esetében is. Ezek az oldalak több millió embert mozgatnak meg, hatalmas klikkelés-mennyiséget generálva nap, mint nap. De ahogy a közösségi oldalak hasznot húznak a mi tagságunkból, úgy mi is hasznot húzhatunk abból, ha okosan használjuk őket.

Hogy mást ne is említsünk: a Twitter 140 karakteres miniblog tagjainak száma becslések szerint 7-8 millióra rúg, a Facebook pedig több mint 200 millió regisztrált felhasználók tudhat magáénak - ezzel a világ ötödik legnépesebb országa lenne. Ilyen mennyiségű potenciális ügyfélből már igazán lehet üzletet kovácsolni. Egyrészt ezek az oldalak nagyon sokat segít a vásárlók-partnerek elérésében, folyamatos tájékoztatásában, ami azonban még fontosabb, gyors és interaktív felületet nyújt a reakcióknak, megjegyzéseknek, észrevételeknek. Másrészt minél aktívabb egy cég a közösségi oldalakon, annál több követője lesz, akik - jó esetben átkattintanak a cég honlapjára. Miért jó ez?

Mert a világ legnagyobb keresője, a Google alapvetően az oldalakra mutató linkek alapján kategorizálja egy adott keresőszóra adott találatok sorrendjét. A PageRank fantázianevű matematikai algoritmus alapvetően két dolgot vizsgál. Egyrészt a keresésre releváns eredményt adó oldalra mutató linkek számát. Vagyis minél több helyen hivatkozzák be (vagy hivatkozzuk be mi magunk) az oldalt, annál előkelőbb helyezésre számíthatunk a keresési eredmények sorrendjében. Másrészt viszont a hivatkozó oldalak "fontossága" is számít, vagyis minél látogatottabb oldalról mutat link az oldalunkra, annál nagyobb súllyal fog számítani a listán.

Korábban: Nincs vita: a Google "A" kereső!

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el,  havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a  Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Anélkül tehát, hogy túlzottan belemerülnénk a részletekbe, azt mondhatjuk: mutasson a honlapra sok link, minél tömöttebb internetes oldalakról és akkor jó eséllyel előkelő helyre kerülünk az internetes keresések listáján. Ahhoz, hogy egy napi több millió olvasóval rendelkező híroldalra reklámbannert helyezhessünk el, borzalmas összegeket kellene reklámra költeni. De minek is ez, amikor elég a közösségi oldalakon beregisztrálni, majd annak az oldalait használva reklámozni a tevékenységünket - teljesen ingyen? A szociális kapcsolatépítés az interneten keresztül még mindig gyerekcipőben jár, de számos példa van már az előnyeinek kiaknázására. Könnyű olcsó és hosszú távon kifizetődő! Érdemes tehát addig belevágni, amíg meg lehet előzni vele a versenytársakat, hogy a válság hátrányai hirtelen előnnyé változzanak.

Korábban: Ötlet a vállalkozóknak: regisztrálj közösségi oldalakra!

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 16. péntek
Mózes, Botond
20. hét
Május 16.
A fény világnapja
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. május 16. 20:31
Árfolyamok!
A legfontosabb magyar és nemzetközi részvény és devizaárfolyamok ÉLŐBEN!
Most nem