Magyarország piacvezető energiaitala, a HELL ezúton is megerősíti azokat a sajtóhíreket, melyek szerint előrehaladott tárgyalásokat folytat a Forma1-es Brawn GP vagy a Williams csapatának szponzorációjáról. Döntés és szerződéskötés egy hónapon belül várható. Ezzel a HELL gyártója lehet az első magyar vállalat, amely beszáll a Forma1-be.
Végéhez közelednek a legnagyobb mennyiségben értékesített magyarországi energiaital gyártójának tárgyalásai a Forma1-es Brawn GP-vel, illetve a Williams csapatával. A nyitott kérdés már csak az, hogy melyik csapattal működik együtt, illetve hogy névadó főszponzor vagy szponzor legyen a HELL a Forma1-ben.
Ezzel a döntéssel magyar tulajdonú cég jelenhet meg a Forma 1-ben, mely tovább erősítheti a Magyar Nagydíj jelentőségét is, szorosabbra fűzve Magyarország és a Forma1 közötti kapcsolatokat. A HELL már hetekkel ezelőtt megkezdte a tárgyalásokat a két csapattal, mivel a gazdasági válság nem kímélte a Forma 1-et sem. Több nagy szponzor is kénytelen volt kiszállni a versenyből. A HELL számára így ideálisnak tűnt az időzítés a tárgyalások megkezdésére.
"Régóta érlelődött bennünk a gondolat egy Forma 1-es csapat támogatása kapcsán. Én személy szerint mindig is szerettem volna, ha egy magyar cég is megjelenik a szponzorok között, így is képviselve az országot külföldön és itthon egyaránt. Büszkeséggel tölt el, hogy eljutottunk idáig, és a HELL lehet az, amely először megvalósítja ezt." - hangsúlyozta Tomas Grosch nemzetközi stratégiai igazgató.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








