Magyarország piacvezető energiaitala, a HELL ezúton is megerősíti azokat a sajtóhíreket, melyek szerint előrehaladott tárgyalásokat folytat a Forma1-es Brawn GP vagy a Williams csapatának szponzorációjáról. Döntés és szerződéskötés egy hónapon belül várható. Ezzel a HELL gyártója lehet az első magyar vállalat, amely beszáll a Forma1-be.
Végéhez közelednek a legnagyobb mennyiségben értékesített magyarországi energiaital gyártójának tárgyalásai a Forma1-es Brawn GP-vel, illetve a Williams csapatával. A nyitott kérdés már csak az, hogy melyik csapattal működik együtt, illetve hogy névadó főszponzor vagy szponzor legyen a HELL a Forma1-ben.
Ezzel a döntéssel magyar tulajdonú cég jelenhet meg a Forma 1-ben, mely tovább erősítheti a Magyar Nagydíj jelentőségét is, szorosabbra fűzve Magyarország és a Forma1 közötti kapcsolatokat. A HELL már hetekkel ezelőtt megkezdte a tárgyalásokat a két csapattal, mivel a gazdasági válság nem kímélte a Forma 1-et sem. Több nagy szponzor is kénytelen volt kiszállni a versenyből. A HELL számára így ideálisnak tűnt az időzítés a tárgyalások megkezdésére.
"Régóta érlelődött bennünk a gondolat egy Forma 1-es csapat támogatása kapcsán. Én személy szerint mindig is szerettem volna, ha egy magyar cég is megjelenik a szponzorok között, így is képviselve az országot külföldön és itthon egyaránt. Büszkeséggel tölt el, hogy eljutottunk idáig, és a HELL lehet az, amely először megvalósítja ezt." - hangsúlyozta Tomas Grosch nemzetközi stratégiai igazgató.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre