300 új éttermet nyit a magyar piacon is jelen levő Kentucky Fried Chicken. A csak csirkehúsból készült ételeket forgalmazó gyorsétteremlánc így akár 9000 új munkahelyet is létesíthet.
Az új éttermeket a következő három-öt évben tervezik megnyitni Nagy-Britanniában, ez 150 millió fontos (51 milliárd forint) fejlesztést jelent.
A hálózatnak már 760 étterme van a szigetországban, amelyekben összesen 22 ezer fő dolgozik. A cég azon kevesek közé tartozik, akik inkább nyernek a gazdasági világválságon: az emberek ugyanis egyre inkább az olcsóbb ételeket keresik. Ugyanakkor a KFC riválisaitól, például a McDonalds-tól vagy a Burger King-től is elvesz piacokat.
A Kentucky Fried Chicken egyike a világ legnagyobb gyorsétteremláncainak. A éttermek fő profilját a csirkehús felhasználásával készült ételek képezik, amiket évtizedek óta azonos recept alapján készítenek. Szerte a világon évi több mint egymilliárd csirkéből készült terméket fogyasztanak a vásárlók a hálózat éttermeiben. Az Egyesült Államokból kiindulva ma már föld 80 országában találkozhatunk a KFC alapítójának arcképével (ami a cég védjegye). A cég Magyarországon is folyamatosan terjeszkedik, már 14 budapesti és egy debreceni étterme van.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó