Hétfőn átadták Budapesten az első K&H kkv bizalom pályázat díjait. A fődíjat nyerő kisbéri Halmai-Therm Kft. 2007-ben 25 új alkalmazottat vett fel. A másik két díjazott a győri 3D CAD PLAN Kft. és az ÓHG Ózdi Hulladékgazdálkodási Kft. lett. A legjobb három pályázót 2 millió, 1 millió, illetve 500 ezer forinttal támogatja a K&H további működésükhöz és fejlesztéseikhez.
Hétfőn kiosztották Budapesten az első K&H kkv bizalom pályázat díjait. A K&H szeptember közepén hirdette meg első ízben a K&H kkv bizalom pályázatot, melynek elsődleges célja, hogy segítse azokat a vállalkozásokat, melyek beruházásaik révén hatékonyan növelik a foglalkoztatást, és ezzel hozzájárulnak a magyar gazdaság egyik legsúlyosabb strukturális problémájának enyhítéséhez. A pályázat háromfős zsűrijének munkájában dr. Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke, Németh László, a K&H kkv marketing igazgatója és Bognár Mihály, a K&H Pályázati igazgatóságának vezetője vett részt.
"Azért indítottuk útjára a K&H kkv bizalom pályázatot, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a kkv-k a magyar gazdaság egyik legfontosabb támaszát képezik. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy ők adják a hazai GDP felét, és a foglalkoztatás tekintetében is igen jelentős tényezőként jelennek meg a piacon. Külön öröm számunkra, hogy mindhárom dobogós helyezett vidéki vállalkozás", mondta dr. Orosz András ügyvezető igazgató.
"Fontosnak tartom, hogy a K&H kkv bizalom pályázat olyan pozitív üzenetet közvetít, mellyel a kis- és középvállalkozások pénzügyi tanácsadó partnereként megmutathatjuk, hogy a nehéz gazdasági helyzetben is vannak pozitív példák, melyek egyrészt elismerésre méltók, és megérdemlik a közvélemény és a többi vállalkozás figyelmét is.", emelte ki Bognár Mihály, a K&H Pályázati igazgatóságának vezetője az eseményen.
A háromfős szakmai zsűri által elbírált pályázatok közül a kisbéri Halmai-Therm Kft. került ki győztesen. Az épületgépészeti tervezéssel és kivitelezéssel foglalkozó vállalkozás 2007-ben 2006-hoz viszonyítva 16 millió forintnyi beruházással 25 munkahelyet hozott létre. Tavaly a cég: új telephelyet hozott létre Martonvásár mellett, és jelentős humánerőforrás fejlesztést hajtott végre, 5-ről 30 főre növelve dolgozóinak számát. A vállalkozás folyamatosan bővíti a létszámát, és a gyakorlatban is alkalmazott minőségirányítási rendszere a minőség iránti elkötelezettségüket mutatja.
A második helyezett a győri 3D CAD PLAN Kft. lett, ők 15 és fél millió forint értékű beruházás mellett hoztak létre 6 új munkahelyet egy év alatt. A cég innovatív, folyamatos technológiafejlesztése eredményeként erőteljes bővülést mutat, a legújabb technológiák felhasználása pedig hozzájárul szolgáltatásaik magas színvonalához.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A harmadik helyezett az imponáló dinamizmussal fejlődő ÓHG Ózdi Hulladékgazdálkodási Kft. lett, akik nem csak hogy 3 új alkalmazottnak adtak munkát 2007 folyamán 16 millió forintnyi beruházás mellett, hanem helyi szinten igen fontos közfeladatokat is ellátnak. Teljesítményüket még inkább felértékeli, hogy az ország egyik leghátrányosabb kistérségében sikerült új munkahelyeket létrehozniuk.
A K&H az első díjazottnak 2 millió forinttal feltöltött számlát nyit, míg a második helyezettet 1 millió, a harmadikat pedig 500 ezer forinttal segíti további okos döntések meghozatalában.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Ezúttal pénzért érkeznek harci rozsomákok Ukrajnába
- Chatbotok javíthatják már az internet biztonságát is
- Négy gólt szerezve kezdődött Münchenben a Tuchel-korszak
- Egek! Több mint 81 ezer nyertes az 5-ös lottón
- Indul az atlétikai vb önkéntesprogramja - a nap hírei
- Észak-Korea "tud" Ukrajna "sötét tervéről"
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


