Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A belvárosi ingatlanpiacon egyelőre nem érződik látványos felfutás a gyorskávézó-láncok bejövetele kapcsán. Igaz, a sajtóban egyre újabb hálózatokról lehet olvasni, azonban a szakértők úgy vélekednek, ez sem eddig, sem pedig középtávon nem dobja meg a bérleti díjakat azoknál a kis üzleteknél, amelyek alkalmasak lehetnek a "coffe to go" szolgáltatásra - írja a Napi Gazdaság.
A fővárosi piacon összesen 11 érkező, illetve már működő hálózat van jelen, ugyanakkor az elemzők szerint a láncok nem érdekeltek a gyors bővítésben. Ennek az az oka, hogy ha a láncok éppen egyszerre lépnének nagyot, s egyenként 4-5, vagy akár ennél is több boltot nyitnának, rövid időn belül túlkínálat keletkezne, ami csökkentené az árakat, s kisebb jövedelmezőséghez vezetne.
A várakozások szerint a gyorskávézók egyre inkább átrendezik majd a hazai kávézási szokásokat. Markóczi Béla, a California Coffee cégvezetője szerint ez egy teljesen természetes folyamat, mivel a láncok az amerikai stílust kínálják. Ott pedig a kávézók jelentős része munkába menet fogyasztja el az italt. A cégvezető szerint az most jót tenne, ha a nagy láncok erőteljesebb növekedésnek indulnának, ezzel ugyanis tágítanák a piacot. Jelenleg a 11 versenyzőből 5 áll ténylegesen versenyben.
A vendéglősök szerint a coffee to go középtávon itthon óriási üzleti lehetőséget kínál, hiszen sem Budapesten, sem pedig másutt nincsenek úgynevezett reggelizőhelyek.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


