Idén már a második bérlő sokkalt be és további tíz-tizenöt szabadulna a bérleti jogától Európa legnagyobb bevásárlóközpontjában. A tulajdonosok bizakodóak és a forgalom növekedésére számítanak, ugyanakkor a bérlők csak nézelődő és hűsölő emberekről számolnak be, akik közül sokan egy forintot sem költenek - írja a Magyar Nemzet.
Korábban egy babaruhákat árusító üzlet, most egy optikai bolt húzná le a rolót, mert nem kívánják tovább finanszírozni a veszteségeket. A tulajdonosok szerint ez mindössze a bérlők egy százalékát jelenti, ami egy induló központ esetén előforduló jelenség.
Az alkalmazottak unatkoznak a kevés vásárló miatt, a máshol sikeres termékeikből is csak sokkal alacsonyabb forgalmat bonyolítanak az üzletek. A bérlőket nyolc éves szerződés köti, többen az iskolai szünettől várnak nagyobb forgalmat.
Az angol befektetők nem kívánják csökkenteni a bérleti díjakat, de reklámokkal és egyéb marketing eszközökkel támogatják a bérlőket. A brit befektetők a magyar gazdaság megerősödésére számítanak, bár a világmárkákat kínáló üzletek egyelőre nem a magyarok pénztárcájához szabták az árakat.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








