Minden bizonnyal jó lehet olyan vállalatnál dolgozni, amely világhírnévnek örvend, hiszen ismerőseink irigykedve figyelhetik, ahogy a céges pólóban feszítünk hétvégeken. Az már egy érdekesebb kérdés, hogy vajon melyek lehetnek a világ leghíresebb vállalatai. A kíváncsiság nem kínoz bennünket tovább, ugyanis egy amerikai kutató- és tanácsadó cég, a Reputation Institute összeállította a listát, kik rendelkeznek a világon a legjobb hírnévvel.
A listát évente állítják össze, a pontszámokat pedig a hírnév hét dimenziója alapján kalkulálták, vagyis számításba vették a termékeket és szolgáltatásokat, az innovációt, a munkahelyet, az állampolgárságot, a cég irányítását, a cég vezetőit és a teljesítményt. Ezek közül a két legfontosabb dimenziót a termékek és szolgáltatások és az állampolgárság jelentették.
A 600 legnagyobb vállalatot felsoroltató lista élére a tavalyi hatodik helyezett japán autógyártó, a Toyota foglalta el. A dobogó második fokán egy új jelentkező, az amerikai Google áll.
A 2007-es összeállításhoz képest a legnagyobb fejlődést a lengyel PKN Orlen energiapiari, a dél-afrikai nyersanyagiparban tevékenykedő Sasolm valamint az State Bank of India könyvelhette el. Ezzel szemben a legnagyobb népszerűvesztés a Nokia és a Samsung esetében történt.
Az idei rangsor elkészítéséhez február és március között több mint 60 ezer válaszadóval készítettek felmérést, összesen 27 országban. A 600 vállalat között 150 egyesült államokbeli, 40 japán, 35-35 kínai, illetve egyesült királyságbeli, 30-30 francia és német, 20 pedig orosz.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani