Debrecen városa az elmúlt évben fejezte be a nemzetközi repülőtér fejlesztését és egy újabb nagyszabású projektet kívánnak megvalósítani a schengeni határ közelében található légikikötő környezetében. Az Airport Corner megvalósítása befektetők bevonásával történik, cél a jelenleg eltérő funkciójú övezetek átalakítása a város kapujához méltó színvonalon - írja a Napi Gazdaság.
A reptér környéki ingatlanok megfelelő színvonalú hasznosításával kisvárosi lakóövezetet, valamint kereskedelmi- és szolgáltató zónát alakítanak majd ki, ami új építészeti színfoltja lehet a városnak. A terület beépítésére több vázlat is készült, melyeket a tervtanács építészeti és városfejlesztési szempontok szerint is értékelt.
Az elvi engedélyezési eljárás folyamatban van, a pályázókkal szemben magasak az elvárások, szigorú feltételeket támasztanak. A megvalósítás során lakások, irodák, szálloda, vásárváros, kereskedelmi egységek és gazdasági telephelyek is kialakításra kerülnek.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








