Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Knockies ingatlanközvetítő-hálózat a hazai palettán még nem túl elterjedt technológiával tűnik ki a hasonló profilú franchise-láncok közül: a külföldön már ismert és jól bevált videós bemutatóval hívja fel ajánlataira a figyelmet.
A hálózat egységeiben - amelyek nem is a megszokott üzletformátumban működnek, hanem 6-15 négyzetméteres pavilonokkal költöznek be az üzlet folyosójára - folyamatos vetítést nézhetnek meg az érdeklődők a cég kínálatában szereplő ingatlanokról. Természetesen egy másik kivetítőn a konkrét ingatlanról is megtekinthetik a filmet, amennyiben beülnek egy rövid ismertetőre. A bemutatófilmeket profi stáb készíti, vágja és látja el alámondással, igény esetén ismert színészek hangján hangzik el a
bemutató szövege.
A Knockies az olyan nagy láncok előfolyosóira kötött foglalási megállapodást, mint a Tesco, a Baumax vagy a Praktiker. A legújabb egység április végén nyílik a közönség számára, de a kecskeméti egység megnyitása is a küszöbön áll, amennyiben találnak átvevőt. Itt ugyanis a Knockies egyedüliként kapott engedélyt üzletnyitásra, és ha hamarosan nem nyitnak, akkor más már nem is teheti. Az első üzlet Bonyhádon indult el, azóta is nagy sikerrel működik.
A hálózat mindenféle ingatlan forgalmazásával foglalkozik, tehát ipari és lakóingatlanok, illetve üzlethelyiségek egyaránt megtalálhatóak a kínálatban. Ha hitelfelvétellel történik a vásárlás, akkor jutalékra sincs szükség.
A Knockies egységeinek fenntartási költségei minimálisnak mondhatóak, hiszen gyakorlatilag nem kell rezsit fizetni, csak a bérleti díjat, ami viszont nem mérhető egy normál üzlethelyiség bérleti díjához.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


