A Knockies ingatlanközvetítő-hálózat a hazai palettán még nem túl elterjedt technológiával tűnik ki a hasonló profilú franchise-láncok közül: a külföldön már ismert és jól bevált videós bemutatóval hívja fel ajánlataira a figyelmet.
A hálózat egységeiben - amelyek nem is a megszokott üzletformátumban működnek, hanem 6-15 négyzetméteres pavilonokkal költöznek be az üzlet folyosójára - folyamatos vetítést nézhetnek meg az érdeklődők a cég kínálatában szereplő ingatlanokról. Természetesen egy másik kivetítőn a konkrét ingatlanról is megtekinthetik a filmet, amennyiben beülnek egy rövid ismertetőre. A bemutatófilmeket profi stáb készíti, vágja és látja el alámondással, igény esetén ismert színészek hangján hangzik el a
bemutató szövege.
A Knockies az olyan nagy láncok előfolyosóira kötött foglalási megállapodást, mint a Tesco, a Baumax vagy a Praktiker. A legújabb egység április végén nyílik a közönség számára, de a kecskeméti egység megnyitása is a küszöbön áll, amennyiben találnak átvevőt. Itt ugyanis a Knockies egyedüliként kapott engedélyt üzletnyitásra, és ha hamarosan nem nyitnak, akkor más már nem is teheti. Az első üzlet Bonyhádon indult el, azóta is nagy sikerrel működik.
A hálózat mindenféle ingatlan forgalmazásával foglalkozik, tehát ipari és lakóingatlanok, illetve üzlethelyiségek egyaránt megtalálhatóak a kínálatban. Ha hitelfelvétellel történik a vásárlás, akkor jutalékra sincs szükség.
A Knockies egységeinek fenntartási költségei minimálisnak mondhatóak, hiszen gyakorlatilag nem kell rezsit fizetni, csak a bérleti díjat, ami viszont nem mérhető egy normál üzlethelyiség bérleti díjához.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok