A Theodora 2004 óta piacvezető ásványvíz Magyarországon. A Balaton-felvidékről származó ásványvíz palackozója, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. ugyancsak 4 éve az ásványvízpiac legerősebb szereplője.
A magyar ásványvíz piacon a Kékkúti Ásványvíz Zrt. 12 milliárd forint feletti forgalmat elérő márkái közül, a cég vezető márkája a Theodora 10,8 százalékos mennyiségi piaci részesedéssel, valamint 16,2 százalékos értékbeli részesedéssel zárta a 2007-es évet (Nielsen kumulált eladási adatok, literben és értékben, kereskedelem és HoReCa üzletágakban). A termékportfolió másik márkája, a Nestlé Aquarel mennyiségben az eladások 5 százalékát, értékben az 5,3 százalékát realizálta. Az ásványvíz palackozó cég 3 márkájával - Theodora, Nestlé Aquarel és Perrier - a tavalyi évben mennyiségben 15,8 százalékos, értékben 21,6 százalékos piaci részesedést ért el. 2007-ben a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összes ásványvíz eladása meghaladta a 171 millió litert. A Nielsen Magyarország kimutatása szerint, a 2004. évi eladásokhoz képest ez 70%-os növekedést jelent.
A nyári hónapok kiemelkedően magas ásványvízfogyasztása a Kékkúti Ásványvíz Zrt. eladásaira is hatással volt. A cég a nyári hónapokban értékesíti termékeinek egyharmadát. "A fokozott ásványvízfogyasztás már nemcsak a nyári hónapokra koncentrálódik. Becsléseink szerint a fogyasztás tovább növekszik Magyarországon és az ásványvízpiaca továbbiakban is várhatólag 6-8 százalékkal bővül majd." - elemezte az adatokat Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. vezérigazgatója.
A folyamatosan változó fogyasztói trendekhez igazodva a palackozó cég 2007-ben a Theodora és Nestlé Aquarel márkáival belépett az ízesített ásványvizek piacára. A múlt év végén a cégvezetés az ízesített termékek kulcs márkájának a Nestlé Aquarelt választotta, így a 2007-ben bevezetett Nestlé Aquarel eperízű üdítőital mellett 2008-ban barackízű szénsavmentes üdítőitallal bővíti a Nestlé Aquarel üdítőitalok kínálatát. Ezzel egy időben a társaság a Theodora ásványvíz alapú ízesített üdítőitalok forgalmazását szünetelteti. "Az ízesített ásványvizek piaca a teljes piacot tekintve még kicsinek mondható, ugyanakkor hatalmas növekedés figyelhető meg e téren; 2007-ben duplájára nőtt az ásványvíz alapú ízesített üdítőitalok piaca és hasonló ütemű bővülésre számítunk." - tette hozzá az ásványvíz palackozó cég vezérigazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ledöbbentek a méhészek az idei tavaszon
- Veteránautós esemény jön Esztergomban
- Nem mindennapi világbajnokságot rendeznek idén Szegeden
- Óriási pusztítást végeztek a hódok a Hármas-Körösnél
- A nyugat-antarktiszi jégtakaró számára még van remény – tanulmány
- BL negyeddöntőt játszik ma a Telekom Veszprém kézilabda csapata - sport a tévében