Az európai statisztikai hivatal, az Eurostat adatai szerint az Európai Unió 10 főnél többet foglalkoztató vállalkozásai közül 94 százalék rendelkezett valamilyen internet-hozzáféréssel 2007. januárjában, szemben az előző év azonos időszakában mért 92 százalékkal.
A legmagasabb az internet-előfizetéssel rendelkező vállalkozások aránya Finnországban (99%), Szlovákiában (98%), Belgiumban, Dániában, Ausztráliában (97%), valamint Hollandiában (2006-ban 97%). Mindössze 9 tagállamban volt ez az arány 90 százalék alatt, így például hazánkban is 86 százalék csupán az internet előfizetéssel rendelkező vállalkozások aránya. Az előfizetések közül 77 százalék a szélessávú internet aránya.
Az előfizetéssel rendelkező vállalkozásokon belül szintén Finnországban a legmagasabb azok aránya, akiknek szélessávú előfizetésük van. Ezeknél jóval szegényebb azon vállalkozások aránya, amelyek rendelkeznek honlappal, uniós átlagban 65 százalék.
Érdekes adat, hogy az uniós vállalkozások 44 százaléka szervezte ki 2006 során az információs és kommunikációs technológiai (ICT) részlegét. A listavezető e tekintetben Dánia (76%), Finnország (70%) és Ciprus (66%). Magyarország csupán a sereghajtók között szerepel, 20 százalékos aránnyal, míg Litvániában ez az arány 21%, Bulgáriában pedig 22 százalék volt.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


