Megújul az iWiW, és immár az egyéni felhasználókon kívül a civil kezdeményezések, a non-profit szervezetek és az üzleti vállalkozások számára is funkcionálisan használhatóvá válik, miközben az egyéni felhasználók megszabadulnak a kéretlen bejelölésektől.
Az elmúlt hónapok fejlesztéseinek köszönhetően "újjászületik" az iWiW. A tesztelési időszakot követően még idén minden felhasználó előtt nyitottá és elérhetővé válik a közösségi portál új szolgáltatása, az iWiW Közösségi Rendszer, miközben az eddigi funkciók is továbbélnek.
A jelenleg mintegy hárommillió regisztrált felhasználóval, és hetente 2,4 millió egyedi látogatóval rendelkező iWiW fennállása óta megvalósuló legjelentősebb fejlesztés lényege, hogy a közösség tagjai ezentúl az érdeklődési körüknek megfelelő csoportokhoz csatlakozhatnak, és ezzel az önkifejezés, az információszerzés és -megosztás, a kapcsolatok kialakításának újabb csatornája nyílik meg előttük. A fejlesztés további nem titkolt célja, hogy a közösségi portál ezáltal megerősítse eredeti funkcióját, hitelességét: a személyek elkülönüljenek a csoportoktól.
"Az iWiW Közösségi Rendszer a civil közösségek tulajdonosainak, a non-profit szervezeteknek és az üzleti felhasználóknak is számos újdonságot kínál. A közösségi marketing által új esélyt, kommunikációs lehetőségeket kapnak, amely kitörési lehetőségeket tartogathat számukra" - nyilatkozta Szabó Márton, az iWiW ügyvezető igazgatója a fejlesztésről. "A civil közösségek tetszőleges tematika, érdeklődési kör mentén tudnak csoportokat létrehozni, közösséget teremteni, működtetni. A non-profit szervezetek számára ezzel szintén személyes, kétirányú kommunikációtós megoldás adódik: ezentúl hatékony alternatívával élhetnek a hagyományos kommunikációs eszközökhöz képest. Az üzleti felhasználók pedig úgy érhetnek el célzottan tömegeket, hogy erőfeszítéseik - a közösségeken belüli hozzájáruláson és érdeklődésen alapuló részvétel miatt - rendkívül költséghatékony marad" - tette hozzá az ügyvezető
"Egy olimpia megpályázásának és elnyerésének elengedhetetlen feltétele az ügy nagyon széleskörű lakossági támogatottsága - mondta Staár Beatrix, a BOM marketingvezetője a fejlesztéssel kapcsolatban. "Ennek megfelelően Budapest 2011-es jelentkezésről szóló döntés előkészítéseként a BOM fő feladatául tűzte ki a közvélemény és a döntéshozók megismertetését egy budapesti rendezésű olimpia előnyeivel, hatásaival és esetleges kockázataival, melyekkel fontos tisztában lenni egy felelős elhatározás meghozatalakor. Ennek a gigászi feladatnak a sikeres teljesítéséhez pedig szükség van minden hatékony kommunikációs csatornára. Ezért vette a BOM óriási örömmel, amikor az ország legnagyobb közösségi portálja, az IWIW bejelentette, hogy támogatni kívánja a civil szervezet munkáját a legújabb fejlesztésén keresztül, ami most itt van, kész van, és ami hathatós lehetőséget biztosít, hogy a Budapesti Olimpia támogatói és szimpatizánsai az üggyel kapcsolatban egy aktívabb kommunikáció részeseiként több információ birtokába juthassanak." - tette hozzá.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
"Örülünk, hogy a mobilgyártók közül elsőként vehetünk részt az új iWiW közösségi élmény megteremtésében, hiszen a Nokia internetvállalattá alakulásában stratégiai szempontból fontos, hogy jelen legyen a közösségi médiákban - nyilatkozta Dankovics Tamás, a Nokia üzletfejlesztési igazgatója, amely cég az üzleti felhasználók közül elsőként tesztelhette az iWiW Közösségi Rendszerét. "Ezt a célkitűzést támogatja, hogy a web 2.0-ás szolgáltatások már konvergens mobilkészülékeken is elérhetők, amelyekkel a felhasználók kiléphetnek a számítógéphez való kötöttségből, és ugyanúgy élvezhetik például az internetes fotómegosztást, a zeneletöltést, az online játékot, vagy akár a virtuális közösségekhez való tartozás előnyeit."
A közösségalapítás folyamata és a közösséghez csatlakozás menete, és a létező közösségek megtalálása természetesen nagyon egyszerű: az ezzel kapcsolatos információk a portál több pontján, több útvonalán keresztül elérhetővé válnak, ezen kívül a felhasználók a közösségi rendszeren belül számos kommunikációs eszközzel.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








