Július elsejétől a jelenlegi egymilliárd forint helyett hárommilliárd forintra emelkedik a Sikeres Magyarországért keretében meghirdetett vállalkozásfejlesztési programban igénybe vehető kölcsön felső határa - olvasható a Világgazdaságban.
Emellett bővül a kedvezményezettek köre is, a kis- és középvállalati szektor mellett már nagyvállalatok, valamint állami és önkormányzati tulajdonban lévő vállalkozások is hozzájuthatnak a kedvezményes hitelhez.
A saját erő támogatási kategóriától függően 10, illetve 25 százalék lehet, illetve a jövő héttől forint mellet devizában is felvehető a hitel. Július 1-től startol a vállalkozások tőkehelyzetét erősítő áthidaló tőkehitel is, melynek keretében beruházási hitel vehető fel 8 évre, öt, vagy hét év türelmi idővel.
Lehetőség nyílik majd a mezőgazdasági termékek feldolgozásához és értékesítéséhez kapcsolódó beruházások finanszírozására is, valamint az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT), illetve az Új Magyarország Vidékfejlesztési Terv (ÚMVT) társfinanszírozását segítő projekt-kiegészítő hitel felvételére is.
Az Agrárfejlesztési Hitelprogramban is számos változás lesz majd tapasztalható, többek között a hitel felső határa egymilliárd forintra emelkedik, a saját erő pedig 15 százalékra csökken, s itt is lehetőség lesz devizahitel felvételére.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


