Első látásra úgy tűnhet, hogy a gyermeknevelés igen messze esik az üzleti élettől, azonban már többen is bebizonyították, hogy az anyaság többet érhet holmi MBA-diplománál.
Lori Kiser-Block, a FranChoice franchise tanácsadócég elnöke szerint az anyasághoz kapcsolódó képességekből könnyedén előnyt lehet kovácsolni egy-egy üzlet felépítése során. Természetesen egy új vállalkozás beindítása főleg a kezdetekkor erős időbeosztást igényel. Sokat segít tehát, ha valaki rendezett és módszeres, az anyukák pedig tipikusan így viselkednek a gyermeknevelés során.
Tamara Monosoff, a "Milliomos anyukák titkai" című könyv szerzője, valamint a Mom Inventors vezérigazgatója szerint a legtöbb anyuka a háztartás költségvetését is irányítja, valamint ők a kapcsolattartók az egyes családi barátokkal. Ezek a képességek könnyedén átalakíthatóak és igen szükségesek a sikeres üzlethez.
Több példa is állhat az ambiciózus anyukák előtt, köztük Julie Clark, a Baby Einstein alapítója is. Clark az első Baby Einstein videót saját otthonában készítette el, mivel úgy érezte, hogy nincs megfelelő termék, amellyel megoszthatná a saját művészetek iránt érzett szeretetét gyermekével. A Baby Einstein éves szinten 20 millió dolláros értékesítést ért el, majd Clark 2001-ben eladta a céget a Walt Disney-nek.
Monosoff egyébként felhívja a figyelmet arra, hogy sok anyukát a bukástól való félelem tart vissza a vállalkozás beindításától. Másrészt a sikertől is tartanak, hiszen a sikeres vállalkozás réven a saját, családon belüli pozíciójuk is megváltozik, amely miatt az otthon egyensúlya is felborulhat. Hogy ezeket a problémákat elkerüljék az anyukák, Monosoff azt javasolja, hogy igyekezzenek kapcsolatba lépni a hasonló cipőben járókkal, illetve vonják be az üzletbe a családtagokat.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








