Első látásra úgy tűnhet, hogy a gyermeknevelés igen messze esik az üzleti élettől, azonban már többen is bebizonyították, hogy az anyaság többet érhet holmi MBA-diplománál.
Lori Kiser-Block, a FranChoice franchise tanácsadócég elnöke szerint az anyasághoz kapcsolódó képességekből könnyedén előnyt lehet kovácsolni egy-egy üzlet felépítése során. Természetesen egy új vállalkozás beindítása főleg a kezdetekkor erős időbeosztást igényel. Sokat segít tehát, ha valaki rendezett és módszeres, az anyukák pedig tipikusan így viselkednek a gyermeknevelés során.
Tamara Monosoff, a "Milliomos anyukák titkai" című könyv szerzője, valamint a Mom Inventors vezérigazgatója szerint a legtöbb anyuka a háztartás költségvetését is irányítja, valamint ők a kapcsolattartók az egyes családi barátokkal. Ezek a képességek könnyedén átalakíthatóak és igen szükségesek a sikeres üzlethez.
Több példa is állhat az ambiciózus anyukák előtt, köztük Julie Clark, a Baby Einstein alapítója is. Clark az első Baby Einstein videót saját otthonában készítette el, mivel úgy érezte, hogy nincs megfelelő termék, amellyel megoszthatná a saját művészetek iránt érzett szeretetét gyermekével. A Baby Einstein éves szinten 20 millió dolláros értékesítést ért el, majd Clark 2001-ben eladta a céget a Walt Disney-nek.
Monosoff egyébként felhívja a figyelmet arra, hogy sok anyukát a bukástól való félelem tart vissza a vállalkozás beindításától. Másrészt a sikertől is tartanak, hiszen a sikeres vállalkozás réven a saját, családon belüli pozíciójuk is megváltozik, amely miatt az otthon egyensúlya is felborulhat. Hogy ezeket a problémákat elkerüljék az anyukák, Monosoff azt javasolja, hogy igyekezzenek kapcsolatba lépni a hasonló cipőben járókkal, illetve vonják be az üzletbe a családtagokat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Orbán Viktor: idén lezárhatjuk a nyugati civilizáció egy dicstelen korszakát
- Szlovákia: a szamárköhögés nyugatot, a sárgaság keletet "választotta"
- Nem jár a budapesti 2-es metró egy szakaszon
- Újabb terelésekre kell figyelniük a ferihegyi reptérnél közlekedőknek
- Ledöbbentek a méhészek az idei tavaszon
- Veteránautós esemény jön Esztergomban