A jövő év végéig áruházaink számát tízre, piaci részesedését pedig 20 százalékra kívánja növelni a jelenleg hét áruházat üzemeltető Electro Wolrd Magyarország Kft. - írja a Világgazdaság.
A társaság új menedzsmentje egyelőre csak közleményekben kommunikál, legutóbbi kommünikéjéből kiderül, hogy a 2006. április 30-án zárult üzleti évben több mint 21 milliárd forintos árbevételt ért el.
Az Electro World anyavállalata, a Dixons által 2004-ben adott tájékoztatás szerint 2007 végéig mind Csehországban, mind Magyarországon 10-10 áruház nyitását tervezték el. Így ez év végén már 17 egységnek kellene működnie hazánkban.
De a 2005-ös fogadkozásból, miszerint Magyarországon és Csehországban is megduplázza egységeinek számát az akkor 6-6 üzlettel rendelkező lánc, hazánkban csupán a Campona bevásárlóközpontban létesült egység valósult meg.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








