Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
Bemutatták a Hyundai legújabb városi kisautóját, az i10-es várhatóan egy hónapon belül érkezik a márkakereskedésekbe, és már 3,3 millió forintért is meg lehet venni.
Izgalmas évet zárt a Hyundai, Magyarországon és Európában is jól teljesített a márka 2019-ben, az eladások a piaci átlag felett bővültek - ismertette Kovács Pál, a Hyundai Holding Kft. ügyvezetője a vállalat sajtótájékoztatóján, ahol bejelentették az új i10-est, illetve érkezik az i30-as faceliftje, az új i20-as modell, illetve a márka SUV-családja is megújul az év végéig.
Nem félnek az új európai kvótáktól, ám 2020 egy nehéz év lesz acégvezető szerint, de a Hyundai felkészült, több hibrid, illetve elektromos autó van a kínálatban, és érkezik még több ilyen modell. Ám Kovács szerint az új szabályozás lehetőségeket is rejt, hiszen folyamatosan fejleszteni kell a palettán. Az ügyvezető ismertette, hogy a Hyundai sportos modelljeinél is érkeznek újdonságok, az N és az N-line szériák fontosak lesznek az idei évben is, az összes új modell megkapja a sportos csomagot.
Megérkezett az új i10-es
A miniautók kategóriájában mutatkozott be az új Hyundai i10-es, Kovács Pál szerint sok márka elhagyja ezt a kategóriát a szén-dioxid kvóta miatt - vagy tisztán elektromos miniautókat állítanak elő. Az ügyvezető szerint ezekre a modellekre szükség van a városi közlekedésben, vagy egy második autóknak. Az új i10-es kapcsán Kovács arról beszélt, hogy a modellnek van létjogosultsága, március-áprilisban érkezik majd a márkakereskedésekbe.

N-line kivitel is lesz belőle, illetve többféle erőforrással lesz rendelhető az új i10-es. Az árlista szerint 3,3 millió forintról indul a Hyundai új kisautója, a legjobban felszerlt i10-esért pedig 4,6 millió forintot kell fizetni.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Hyundai a Save the Children alapítványt is támogatja a modell bevezetésével: minden egyes tesztvezetés után 25 eurót utalnak a szervezetnek.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








