A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A nyári szezon első hónapjában 630 ezren választották a vasúti közlekedést a balatoni kikapcsolódáshoz, köszönhetően a járványhelyzet csillapodásának, a remek nyári időnek és a folyamatosan bővülő fejlesztéseknek.
A főszezon első hónapjában 630 ezren utaztak a Balatonhoz vagy onnan, illetve a balatoni állomások között. A jegyek mintegy 30 százalékát, 293 ezer darabot a MÁV alkalmazás vagy a megújult ELVIRA felületén keresztül váltottak. Nagy a sikere a vasúttárság egy, illetve három napra érvényes Balaton 24/72 napijegyének, ami idén már a Volánbusz tóparti járataira is érvényes Duó változatban is megvásárolható. Eddig több mint 9 ezer darab fogyott a napijegy különböző változataiból.
A már a Balatonhoz is elérhető Okosjegyből több mint 14 ezret váltottak, aminek közel 9 százaléka első osztályra szólt. Ezzel a jegytípussal Budapestről az összes balatoni településre 2021 forintba kerül a másodosztályú utazás, Keszthelyig akár 1100 forintot is megtakarítva vele; Miskolcról, Szegedről, Nyíregyházáról, Debrecenből vagy Kecskemétről pedig akár 3299 forinttól el lehet jutni a Balatonhoz, Siófokra InterCity járattal.
Régóta várt, és az utasok körében azonnal megkedvelt fejlesztésnek köszönhetően, idén először emeletes, KISS motorvonatokkal is lehet utazni a Balaton déli partjához. A Dunakanyarból érkező Jégmadár vonatok szinte teltházzal közlekedtek, míg a szolnoki Napfürdő kihasználtsága a Balatonra közlekedő InterCity járatokéhoz hasonlóan alakult.
Az Utasellátó étkezőkocsik kínálata a pénztárcabarát árazásnak is köszönhetően továbbra is kedvelt. A hétvégi napokon átlagosan 500 embernek szolgálták fel a finom ételeket. A vonattal biciklit szállítók száma idén is rohamosan nő. A balatoni kerékpáros utasok számára, akik bármely balatoni állomásról indulnak vagy oda érkeznek, új típusú, olcsó, vonathoz kötött, Egyúti Balaton kerékpárjegyet vezetett be a MÁV-START. Országosan a kerékpárjegyekből, egy hónap alatt több mint 101 ezer jegy kelt el. A vasúton már bevált a bicikliszállítás, június 16-tól tesztjelleggel pedig a Volánbusz egyes autóbuszjáratain is magunkkal vihetjük a kétkerekűt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A vasúttársaság továbbra is hangsúlyosan kéri az utasokat, hogy a sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében jegy- és bérletvásárláskor részesítsék előnyben a MÁV applikáció vagy a megújult ELVIRA használatát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








