A Pénzcentrum 2025. december 18.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, a skandináv lottó nyerőszámai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
Sapka? Sál? Rövidgatya? Strandpapucs? Hiába nézel ki az ablakon, mégsem tudod eldönteni, mit vegyél fel ma? Segítünk! Ilyen időjárásra készülj most szerdán (2016.09.21).
Nem tudod, mit vegyél fel reggel? Kíváncsi vagy várható-e csapadék, illetve mire számíthatsz, ha autóba ülsz? Esetleg a napi orvosmeteorológiai előrejelzés, pollen és UV helyzet is érdekel? Itt a Pénzcentrum napi időjárásjelentése:
36 órás előrejelzés
Szerdán napközben változóan-felhős napos időre készülhetünk, legfeljebb az északi tájakon alakulhat ki helyenként egy-egy jelentéktelen zápor. Északkeleten és a Dunántúl nyugati, északnyugati tájain megélénkül az északi-északnyugati szél. Délután 16-20 fokot mérhetünk.
Csütörtökre virradóra elszórtan, a reggeli órákban még főként az ország déli tájain fordulhatnak elő elszórtan záporok, változóan felhős időre ébredhetünk. Napközben a változó felhőzet mellett hazánk nagy részén több órára kisüt a nap, az időnként megnövekvő felhőzetből egy-egy zápor csupán északkeleten fordulhat elő. A Dunántúl nyugati, északnyugati felén és északkeleten élénk lökések kísérhetik az északi-északnyugati szelet. Hajnalban 3-10, délután 17-21 fokra van kilátás.
Közlekedésmeteorológiai jelentés
Szerdán legfeljebb az északi tájakon találkozhatunk egy-egy gyenge zápor következtében vizessé, csúszóssá váló útszakasszal, az ország nagy részén száraz utakon autózhatunk. A nyugati, északnyugati és az északkeleti tájakon az élénk északi-északnyugati szél kissé csökkentheti a járművek menetstabilitását. Balesetmentes közlekedést kívánunk!
Orvosmeteorológiai jelentés
Szerdán front már nem lesz felettünk, de a térségünkbe áramló hideg levegő miatt sokunknál jelentkezhetnek tünetek. Kopásos jellegű ízületi panaszok nemcsak reggel, de napközben is felléphetnek. Nő a megfázásveszély, ezért öltözködjünk vastagabban, rétegesen. A szeles tájakon élők hőérzete romolhat, valamint a szél miatt fejfájás, ingerültség is előfordulhat. A napos időszakok azonban javíthatnak hangulatunkon, közérzetünkön.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








