Egyre többen döntenek tárgyi ajándék helyett utazási utalvány, konkrét program vagy komplett nyaralás mellett, ami már az ünnepek alatt elindítja a jövő évi foglalásokat.
Szórakozni vágyott egy szaúdi herceg, így 15 millió euróért (3,4 milliárd forintért) kibérelte három napra májusban a párizsi Disneylandet saját maga és hozzávetőleg hatvan vendége számára.
Fáhd el-Szaúd herceg május 22. és 24. között tudhatta magáénak az élménypark látványosságait és szolgáltatásait. A rendezvény magáncélú volt, és a park különleges foglalásokat kezelő rendezvényszervező részlege felelt érte.
A hírek szerint a park gyakori vendégének számító herceg azt ünnepelte, hogy lediplomázott. A vendégsereget különleges programokkal szórakoztatták, a meghívottakat külön biztonsági erők óvták.
Az egyetlen európai Disneyland 2012-ben 16 millió látogatót fogadott, bevételei egy része azonban magánrendezvényekből származik. A 15 millió eurós bérleti díj viszont így is eltörpül a kontinens legnépszerűbb élményparkjának bevételei mellett. A Párizs közelében lévő parkban amúgy 10 százalékos tulajdonrésze van Al Válid szaúdi hercegnek és üzletembernek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








