Az angolok attól tartanak, hogy megdőlhet az eddigi negatív rekord, ami a Wembley-ben lejátszott válogatott találkozók nézőszámát illeti. Soha ilyen olcsón nem kínáltak még jegyeket a szigetországban nemzetek között összecsapásra. A szövetségi kapitány a világbajnokságon történt lebőgés után csak annyit üzent a szurkolóknak, hogy legalább fújolni jöjjenek ki a stadionba.
Egy tavaly júniusi Andorra elleni összecsapást - a Wembley méreteihez képest mindössze - 57 897-en tekintettek meg a helyszínen, amit átadhat a múltnak a magyar válogatott ellen holnap megrendezésre kerülő mérkőzés. Az angol válogatott 4-1-es vereséget szenvedett a világbajnokságon Németország csapatától, ami sok szurkoló számára érdektelenné tette a magyarok elleni mérkőzést.
A Wembley-be látogató szurkolók még soha nem juthattak ilyen olcsón belépőjegyhez, ami sajnos a mi válogatottunknak a nemzetközi labdarúgásban elfoglalt helyét is minősíti. A legolcsóbb jegyek 10 fontba (3350 forintba) kerülnek, de a felezővonal környékén ülőknek is csak 40 fontot (13 400 forintot) kell fizetniük a belépőért.
Fabio Capello, az angol válogatott olasz származású szövetségi kapitánya üzent a szurkolóknak, hogy ha másért nem, legalább azért látogassanak ki egy tízesért a stadionba, hogy őt - és csapatát - ki tudják fütyülni a világbajnoki fiaskó miatt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








