Reklámfelületként is szolgáló elektronikus rendszámtáblák bevezetését kezdeményezte egy Los Angeles-i politikus Kaliforniában.
Curren Price szenátor elképzelése szerint a táblák a járművek mozgása közben reklámokat mutatnának, a rendszám azonban egy kisebb felületen mindig megmaradna. Ha a kocsi több mint 4 másodpercre akár a forgalomban, akár egy piros lámpánál megáll, a tábláról eltűnnének a reklámok, és csak a rendszám lenne látható.
Az újítás fő célja, hogy több bevételhez jusson a szövetségi állam, a hirdetők ugyanis csak az állami autófelügyeleten keresztül reklámozhatnának. Kalifornia az egyik legrosszabb pénzügyi helyzetben levő amerikai állam, 19 milliárd dollár adósságot halmozott fel.
Az okos rendszámtáblák nemcsak a rendszámot és a reklámokat, hanem közlekedési információkat és rendőrségi üzeneteket is mutatnának. Az elektronikus rendszámtáblákról szóló javaslat az állami törvényhozás elé került, a San Franciscó-i Smart Plate vállalat már hozzá is fogott a fejlesztéshez, jóllehet még nincs végleges döntés az ügyben.
A kezdeményezésnek egyelőre nincsenek bírálói, az állami szenátus májusban jóváhagyta azt. Arnold Schwarzenegger kormányzó szóvivőjén keresztül közölte, csak akkor foglal állást a kérdésben, ha az állami törvényhozásból a javaslat aláírásra elé kerül.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








