Sorra érkeztek a visszamondások a csoportok és az egyéni vendégek részéről is Tokaj és környéke szolgáltatóihoz, elsősorban az árvízi hírek hallatán -írja a Napi Gazdaság.
Az elmúlt három hétben mintegy 70 százalékkal esett a vendégforgalom a térségben, ami több tíz milliós veszteséget jelent a szállásadóknak, borászatoknak, éttermeknek.Ráadásul az osztálykirándulások jelentős része is ebben az időszakban zajlott volna, így a múzeumok, látnivalók forgalma is messze alulmaradt a tervezetthez képest.
Tokaj-Hegyalja és a Taktaköz április-júniusban kedvelt kirándulóhely, többnapos bortúrák, kerékpár-, gyalog- és vízi túrák helyszíne. A települések számos programmal, kisebb-nagyobb rendezvénnyel várják ilyenkor a vendégeket.
A szakemberek attól tartanak, hogy a kiváló borok és a színes programkínálat ellenére a jobb idő bekövetkeztével lassan beinduló vendégforgalom sem tudja majd kompenzálni az elmúlt hetek veszteségeit.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








