Az adómentesség idei eltörlése ellenére év első három hónapjában a múlt év hasonló időszakával megegyező, 11 milliárd forintot meghaladó összegű üdülési csekket igényeltek a munkaadók, márciusban a forgalom közel 100 millió forinttal meg is haladta a tavalyi adatokat - írja a Napi Gazdaság.
Karácsony Mihály, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány elnöke szerint az eddigi adatok és a keresettség alapján egyre komolyabban lehet azzal számolni, hogy az idén is sikerül elérni az 50 milliárdos forgalmat. Mindez azzal jár, hogy csaknem 400 ezer magyar polgár itthon generál többletfogyasztást, ráadásul számlás, ellenőrzött forgalomban.
A Keletinél 70%-on váltják az üdülési csekket: megélhetési csalás! Kattints!
A bevétel jó része újabb költést generál: az MNÜA az idén már több mint 100 ezer rászoruló számára juttatott üdülési csekket, 3,2 milliárd forint értékben. Az MNÜA folyamatosan bővíti az éttermi hálózatot is: jelenleg 1357 étteremben lehet üdülési csekkel fizetni, ám ebből 819 helyen a szálláshoz kapcsolt kiszolgálóegység a szerződött partner.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








