A gépjárművezető-oktatói szakma felhígulásával az érintettek is egyetértenek, azonban Nemzeti Közlekedési Hatóság reformjával, amely számítógépes vizsgára kötelezi az oktatókat, már kevésbé. Az oktatók fele megbukik ezeken - írja a Népszabadság.
Az évi 15-20 milliárdos forgalmat bonyolító autóvezető-képzési iparban a verseny egyre kiélezettebb, vannak iskolák, melyek 54 ezer forintért kínálják a tanfolyamokat, persze a végén a pótórák miatt itt is kénytelen a diák mélyen a pénztárcájába nyúlni.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) illetékesei már készülnek a rendszer megreformálására, melynek első lépéseként a szakoktatói vizsgáztatást alakították át. Ezt gépjárművezető-képzésben érdekelt szervezetek többsége pótcselekvésnek tartja.
Az eddigi eredmények szerint az oktatók fele megbukott egy olyan teszten, amit bárkinek ki kellene tudnia tölteni, aki jogosítványt akar szerezni. Korábban a hatóság ellenőrei többször is rajtakaptak egyes vizsgáztatókat, hogy előre kitöltött tesztlapokat osztottak szét, amit az új számítógépes vizsgáztatás most nem tesz lehetővé.
Az egyik érdekképviselet vezetője szerint az oktatók szándékosan nyomtak minden kérdésre A gombot, ezzel fejezve ki lázadásukat a szakmai vezetés ellen, azonban az NKH szerint csak a rossz választ adók fele tartozik a lázadók közé, vagyis az összes oktató negyede valóban megbukott a teszten.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








