A hazai autókereskedők nem cáfolták, hogy árelőnyüknek köszönhetően évente több ezer kis- és középkategóriás új gépkocsit adnak el nyugat-európai magánszemélyeknek. Az áruk szabad mozgása uniós alapkövetelmény, így a vásárló törvényes úton érhet el akár 5-8 ezer eurós (1,2-1,9 millió forintos) megtakarítást - írja a Napi Gazdaság.
A magyarországi statisztikákban ezek az autók nem szerepelnek, mivel a belföldi értékesítéseket külön tartják nyilván a kereskedők. Becslések szerint a nyugat-európában gyártott, de Magyarországon eladott és visszaszállított járművek aránya elérheti a 25 %-ot is. A tranzakció többletköltségekkel jár, de még így is megéri a holland, a francia, vagy a német vásárlóknak.

Az uniós szabályozás szerint ugyanakkor külföldi kereskedőknek nem lehet autót eladni, csak magánszemélyeknek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


