Az M0-s északi Duna-hídjának - várhatóan szeptember végi - átadása után megindulhat a fővárosi önkormányzat kezelésében lévő, a világörökség részét képező Margit híd restaurálása - írja a Magyar Nemzet.
A felújítás mintegy 12 milliárd forintba fog kerülni, az autósok pedig 2010 nyaráig számolhatnak a híd lezárásával. Az eredeti elképzelések szerint korlátozásokkal ugyan, de a felújítás közben is járható lett volna a híd, végül azonban úgy döntöttek, hogy csak a tömegközlekedés, a megkülönböztetett jelzésű járművek és a taxik mehetnek át rajta.
A gyalogosoknak továbbra sem kell elkerülniük a hidat, a Margitsziget változatlanul elérhető lesz ily módon. A felújítás nyomán csaknem két méterrel kiszélesítik majd a Margitsziget felé eső járdát, melyen elkülönített kerékpársávot építenek ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







