A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. adatai szerint mostanra a főváros fenntartásában lévő 1043 kilométernyi fő- és tömegközlekedési útvonal 40%-át felújították, mely szakaszokon szerencsére a kátyújavítási munkálatokkor nem sok dolga akad a fenntartást végző cégnek - írja a Népszabadság.
Kátyúügyben az idén különösen jó a helyzet, a cég illetékesei ugyanis mindössze 121 úthibát tartanak nyilván, míg az elmúlt években ilyenkor több ezer gödör tátongott még az utakon. Az FKF hetente kétszer górcső alá veszi a rá bízott ezer kilométernyi útvonalat, regisztrálják és javítják az úthibákat.
2005-ben összesen 91 ezer, 2006-ban 73 ezer, tavaly pedig 16 ezer lyukat foltoztak be, míg ezt az évet 400 új gödörrel kezdte a főváros.
A kátyúk számának csökkenése az autósok jogos kárigény-számának mérséklődéséhez is vezet: 2004-ben 4059, 2005-ben 3820, 2006-ban 2374 ilyen kárigény volt, míg tavaly 365 alkalommal futottak lyukra a fővárosi autósok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


