Bár a nemzetközi jegyzésárak mozgása alapján tartásra, esetleg kisebb mértékű csökkentésre lehetett számítani a benzin kiskereskedelmi árában, ennek ellenére szerdán 0 órától mégis igen nagy mértékben, 5 forinttal csökken a bruttó nagykereskedelmi ár - tudta meg a portfolio.hu. A gázolaj továbbra sem változik.
2007.07.21 07:56
Csak a benzin ára csökkenhet
Hosszú idő után újra változik az üzemanyagok közül a benzin kiskereskedelmi ára: a nyersolajpiacon bekövetekzett nagymértékű áremelkedés ellenére a MOL 2007. június 20. óta nem változtatott kiskereskedelmi árain sem a benzin sem pedig a gázolaj esetében.
Annak ellenére, hogy komolyabb árváltoztatást látszólag most sem indokolt sem az olajárakban bekövetkezett ilyen irányú változás, sem pedig forinterősödés, a portfolio.hu információi szerint nemzeti olajtársaságunk szerdán 0 órától mégis bruttó 5 forinttal mérsékli a benzin nagykereskedelmi árát, míg a gázolajért literenként fizetendő összeg változatlan marad.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








