Vérdíjalap létrehozását kezdeményezte egy Antiferro nevű szervezet annak érdekében, hogy felkutathassák az autóreklámos Il Ferro cég mostani és előző tulajdonosát. Az alaphoz fejenként 1000 forinttal társulhatnak a károsultak, így több millió is összegyűlhet, de pontosan nem tudni, mi lesz a pénz sorsa - írja az Index.hu.
Az Il Ferro-ügy károsultjait szeretné összegyűjteni egy magát az interneten hirdető, elérhetőségként mindössze két e-mail címet megadó szervezet, amely honlapján azt is közölte: vérdíjalap létrehozását fontolgatják.
A magát Antiferrónak nevező szervezet azt közölte, ha a nyomozás során bebizonyosodik, hogy csalás történt az autóreklámos cégnél, készek megtenni az első lépéseket. Ehhez kérik a károsultakat, hogy fejenként 1000 forinttal járuljanak hozzá egy úgynevezett vérdíjalap létrehozásához. Ezt az összeget, ha szükséges, a felelős, felelősök felkutatására, a nyomravezető jutalmára szánják. Nagybetűs figyelmeztetésként megjegyzik ugyanakkor: "Az Antiferro melegen ajánlja, NE legyen rá szükség!!"
Az, hogy mi lesz a befizetett pénzzel, ha nem lesz rá szükség, nem derül ki a honlapról.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml