Az autópiac szereplői a regisztrációs adó emelkedésével, hosszabb távon a forint gyengülésével és az újautó-eladások számottevő csökkenésével számolnak - írja a Világgazdaság.
A 2006-os év minden bizonnyal vízválasztó lehet az autókereskedők és a finanszírozók számára is: az első félév végéig 3-4%-kal emelkedtek az újautó-eladások, júliustól kezdődően azonban hónapról-hónapra átlagosan 15% volt a visszaesés, így éves szinten 10% körüli értékesítés-csökkenésre lehet számítani.
Az eddigi tapasztalatok szerint a forintgyengülés hatására az ügyfelek óvatosabbá váltak, egyre többen tették le voksukat a készpénzes vásárlás mellett. A korábbi 70%-os finanszírozott arány 40-re csökkent, mely rendkívül hátrányosan érinti a kereskedőket, akik a pénzintézetektől jutalékot kapnak.
A szakemberek szerint jövőre 170 ezer új gépkocsi értékesítésére lehet számítani, így megszakadhat az elmúlt évek túlpumpált, irreális vásárlási boomja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


