Egy 27 éves techvállalkozó mesterséges intelligenciát használ személyes pénzügyei kezelésére, ami segített neki jelentősen csökkenteni kiadásait.
A Pi Network jelentős mérföldkőhöz érkezett az Open Mainnet elindításával, ami új korszakot nyitott a projekt és a natív Pi Coin számára. A régóta várt átmenet megszünteti a korábbi korlátozásokat, és lehetővé teszi a felhasználók számára a tokenek szabad kereskedését.
A fejlesztés jelentőségét tovább növeli, hogy olyan meghatározó kriptotőzsdék, mint az OKX, a Bitget és a MEXC is listázták a Pi Coint, ami egyértelmű jele a növekvő piaci érdeklődésnek.
A 2018-as indulás óta a Pi Network azt a célt tűzte ki, hogy könnyen elérhető belépési pontot biztosítson a kriptovaluták világába. A Bitcoinnal ellentétben, amely nagy teljesítményű bányászgépeket igényel, a Pi Coin bányászatához elegendő egy okostelefon és néhány érintés. Ez a felhasználóbarát megközelítés jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a projekt több mint 50 millió aktív felhasználót vonzott, és Pi Browser alkalmazását több mint 100 millióan töltötték le.
A bányászat egyszerűsítésén túl a Pi Network a hagyományos kriptovalutákkal kapcsolatos legnagyobb kihívások megoldására is törekszik, különös tekintettel a Bitcoin magas energiafogyasztására. A mobileszközökre való áttéréssel a projekt nemcsak a belépési korlátokat csökkenti, hanem fenntarthatóbbá teszi a folyamatot - számolt be a .https://cryptodnes.bg/.
A Pi Network a jövőben decentralizált alkalmazások (dAppok) integrálásával tervezi bővíteni ökoszisztémáját, ezzel is erősítve azt a törekvését, hogy egy befogadóbb és hatékonyabb blokklánc környezetet hozzon létre.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A hosszú ideje kitartó Pi bányászok türelme végre meghozta gyümölcsét, hiszen a Pi Coin új korszakba lépett. A kereskedés teljes megnyitásával a felhasználók már szabadon adhatják-vehetik és cserélhetik tokenjeiket, mint bármely más digitális eszközt. A piaci aktivitás jelentősen megnőtt, és bár az árfolyam a kereskedői reakciók miatt ingadozik, egy dolog biztos: a Pi hivatalosan is csatlakozott a jelentős kriptovaluták sorába. A cikk írásakor a Pi Coin árfolyama 2,3 dollár körül mozog a MEXC tőzsdén, azonban jelentős eladási nyomás tapasztalható, és az árfolyam továbbra is rendkívül volatilis.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








