A háztartások kétharmadában van használaton kívüli mobil, laptop vagy tablet. Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket.
Globálisan éves összevetésben 8,9 százalékkal, 314,1 millióra esett az okostelefonok kiszállítása a világon az idei első negyedévben. A mutató ezzel már harmadik negyedéve csökken.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat honlapjára felkerült előzetes adatok alapján Nabilah Popal, az IDC kutatási igazgatója azt mondta, hogy a fogyasztói hangulat minden régióban, és különösen Kínában negatív az infláció és a gazdasági instabilitás miatti erős aggodalmak miatt, amelyek nyomást gyakorolnak a fogyasztói kiadásokra. Ezeket a gondokat tovább súlyosbítja az alkatrészek és a szállítás költségeinek emelkedése, a közelmúltbeli sanghaji bezárások és az Ukrajna elleni orosz háború.
Közép- és Kelet-Európában közel 20 százalékkal estek vissza az okostelefonok eladásai az elmúlt negyedévben, és a régió számos piacán továbbra is bizonytalanok a kilátások. A globális mobiltelefon-kiszállításoknak nem túl nagy hányada, 6-7 százaléka esik erre a térségre. A globális kiszállítások közel a felét kitevő Kínában és az ázsiai és csendes-óceáni térség más országaiban 12,3 százalékos csökkenést jegyeztek fel az első negyedévben.
A dél-koreai Samsung Electronics 1,2 százalékkal csökkentette kiszállításait a március végével záródott három hónapban. A vállalat azonban továbbra is az első helyen állt a globális listán, miközben a második helyen álló amerikai Apple Inc. 2,2 százalékkal növelte kiszállításait. A harmadik helyen álló Xiaomi 17,8 százalékkal, a negyedik OPPO 26,8 százalékkal, az ötödik vivo pedig 27,7 százalékkal csökkentette kiszállításait a tavalyi első negyedévvel összevetve.
Komolyan ez a legnépszerűbb emoji Magyarországon? Sokan nem is tudják, mit jelent valójában ez a jel
A mosolygó fej vajon kedves vagy negatív jelző? Mit jelenthet a vörös zászló, a bohóc vagy a barack?
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml