A Grand Theft Auto VI a várakozásoknak megfelelően elnyerte a Legjobban Várt Játék kategória díját.
Január közepe óta törvény szerint is biztosítani kell a telefonos ügyfélszolgálatokon, hogy öt percen belül ügyintézőhöz kerüljünk. Ugyanakkor kérdéses, hogy mikortól ketyeg az öt perc, ráadásul a bizonyíthatóság meglehetősen nehéz lenne. Igaz, egyelőre nem érkezett egy lakossági panasz sem - írja a Népszabadság.
Január közepén lépett életbe a fogyasztóvédelmi törvény módosítása, amely szerint biztosítani kell "az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést" a telefonos ügyfélszolgálatokon. Úgy tűnik, hogy a korábbi hosszas várakozások megszűntek, legalábbis a napilap által megkeresett összes nagy szolgáltatónál sikerült öt percen belül ügyintézőhöz kerülni.
A Vodafone, a UPC, a Telenor, a Telekom, az Elmű és a Főtáv esetében egy és három perc között sikerült élő hanggal beszélni. Ugyanakkor a szolgáltatók elmondták, hogy a törvény módosítása előtt is többségük biztosította az öt percen belüli kapcsolást. A módosítás miatt nem kellett új moderátorokat felvenni vagy külön beruházást végrehajtani.
A nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) szóvivője szerint ugyanakkor az még önmagában nem jelenti a rendelkezés megsértését, ha öt percen belül nem történik meg a hívásfogadás. Az is kérdés, hogy mikortól ketyeg az öt perc. A bizonyíthatóság is meglehetősen nehéz, különösen, hogy a szolgáltatók csak a kapcsolástól rögzíti a beszélgetést. Ugyanakkor még egyetlen lakossági panasz sem érkezett ilyen ügyben.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








