Az adventi–ünnepi időszak megnövekedett utasforgalmára készülve a MÁV-csoport több vonalon és távolsági autóbuszjáraton is
A VI. kerület polgármestere, Soproni Tamás határozott lépéseket tervez: rendeletben tiltaná meg a szerencsejátékok hirdetését Terézváros közterületein.
„Terézváros nem Las Vegas” – ezzel a kemény mondattal osztotta meg véleményét Soproni Tamás a Facebook-oldalán, miután az Oktogonon ismét megjelent egy hatalmas kaszinóreklám. A VI. kerület polgármestere határozott lépéseket tervez: rendeletben tiltaná meg a szerencsejátékok hirdetését Terézváros közterületein.
A poszthoz egy fénykép is társult, amin jól látszik: egy teljes épületoldalt borító kaszinómolinó uralja az Oktogont. Soproni szerint ez nem csupán zavaró, hanem egyenesen veszélyes:
„A kétmillió alkoholista országában minimum aggályos, hogy ilyen módon normalizálják a szerencsejátékot is.”
A polgármester a következő képviselő-testületi ülésre előterjesztést nyújt be, amelyben a gyermekek védelmére hivatkozva kérné a szerencsejáték-reklámok teljes tilalmát a kerületben. De ennél is tovább megy:
Soproni egyeztetést kezdeményez a Miniszterelnökséggel annak érdekében, hogy a dohánytermékekhez hasonlóan a szerencsejátékok reklámját is korlátozzák törvényi szinten.
Terézváros kampányt indít a szerencsejáték-függőség veszélyeiről, és külön forrást biztosítanak az Ébredések Alapítványnak, amely a szenvedélybetegek terápiás ellátását végzi.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Soproni szerint az ilyen hirdetések nemcsak ízléstelenek, hanem társadalmi szinten károsak is:
„A reklámozóknak szó szerint semmi sem drága, és mindezt Budapest világörökségi részén, a gyönyörű terézvárosi homlokzatok egyikén teszik.”
A kerület vezetése tehát nem nézi tovább tétlenül a kaszinók térnyerését – ha Sopronin múlik, Terézvárosban vége a játéknak.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








