Közeledik a karácsony, már csak egy hét választ el minket az év legmeghittebb ünnepétől: de vajon mitől lesz igazán boldog a karácsony?
A TV2 népszerű műsora, A Nagy Duett két további adással bővül a váratlan siker miatt. A döntőt május 11-én rendezik meg, míg az elődöntőre május 4-én kerül sor.
Hét éves szünet után idén márciusban tért vissza a képernyőre A Nagy Duett, Liptai Claudia és Till Attila műsorvezetésével. A TV2 show-műsora olyan kimagasló nézettséget ért el, hogy a csatorna vezetősége a műsor meghosszabbítása mellett döntött - írja a Blikk.
"Pár napja a nézők kezébe adtuk a döntést, melyik kiesett páros térjen vissza a versenybe, ami nem volt véletlen. A műsor óriási sikere okán ugyanis az eredeti tervhez képest két további adással jelentkezik A Nagy Duett. Május 4-én az elődöntő, május 11-én pedig a műsor döntője kerül képernyőre, így a Kincsvadászok VIP adásait május 18-től láthatják a nézők" – nyilatkozta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.
A következő vasárnapi adásban az öt versenyben maradt páros azért küzd majd, hogy bejusson a május 4-i elődöntőbe. A hetedik évad győztesét pedig a május 11-i döntőben hirdetik ki. A műsorstruktúra átrendezése miatt A Nagy Duett elődöntője és döntője a Napló után lesz látható, míg a Kincsvadászok VIP adásait május 18-tól sugározzák ugyanebben az idősávban.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








