Aki teheti, annak továbbra is érdemes a hazait választania. a Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetsége szerint.

Új kasszasiker tarol a magyar mozikban is: nagyon fogynak a jegyek, mindenki ezt a filmet akarja látni
Hetek óta vezet a magyar mozikban az Avatar második része a bevételek alapján, azonban a jelek szerint kezdenek ráunni a nézők a kék űrlényekre: az egy hete bemutatott, Gerard Butler főszereplésével készült A gép alig pár nézővel maradt le James Cameron több mint 3 órás filmjétől. Azonban más érdekességek is történtek a heti mozis nézettségi listán.
Hét hete vezeti a magyar mozik nézettségi listáját az Avatar, azonban a jelek szerint lassan már mindenki megnézte James Cameron filmjét, aki kíváncsi volt rá. A múlthéten 49 294-en voltak kíváncsiak a filmre, míg a héten már mindössze 33 464-en vettek rá jegyet, nem sokkal több, mint 79 millió forintértékben. Ez a bevételt tekintve egy 33 százalékos visszaesést jelent összességében.
Az első és a második helyezett nézőszáma között pedig a Filmforgalmazók Egyesületének statisztikája szerint hétről hétre csökken a különbség: A gép című akciófilmre 30 543-an voltak kíváncsiak, amivel 63 millió forintot termelt. A harmadik helyre csúszott ezzel Az ember, akit Ottónak hívnak, miután a filmre 24 669-en váltottak jegyet, közel 49 millió forintértékben.
Ezzel a negyedik helyezést érte el a héten a 2 hónapja bemutatott Csizmás, a kandúr: Az utolsó kívánság, aminek 18 869 nézője 36,5 millió forintot hagyott ott a kasszákban. Ötödik lett a héten Brad Pitt új filmje, a Babylon amire mindössze 13 943-an voltak kíváncsiak és 28,5 millió forintot termelt. A filmkritikusok nagy kedvence, A sziget szellemei került a hatodik helyre, miután kicsit több, mint 25 millió forintot hozott és 12 316-an váltottak rá jegyet. Őt követi szorosan Guy Ritchie új filmje, a Fortune hadművelet – A nagy átverés, amit 10 724 ember látott január 26. és február 1 között, amivel közel 23 millió forintot termelt.
Nyolcadik lett a listán az múlthéten bemutatott Mi köze ennek a szerelemhez? című film, amire 8661-en váltottak jegyet 17,5 millió forint értékben. Kilencedik helyen végzett a Top10-es listánkon a M3GAN, ami 16 millió forintot hozott a mozipénztáraknak, miközben 8 193-an váltottak rá jegyet. Utolsó, azaz tizedik lett ezzel a One Piece Film: Red, amit 7325-en néztek meg és közel 16 millió forint bevételt hozott.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Orosz nagykövet: Magyarország is ellenség
- MNB: januárban tetőzött az infláció
- Salát Gergely: a tajvani elnök észak-amerikai kitérője az orosz–ukrán háborúra is hatással lehet
- Rettenetes mészárlás folyik Bahmutban - állítja egy amerikai tábornok
- Ágazatok, amelyre Magyarország büszke lehet
- Dominikán akadt rendőrkézre az égre-földre keresett miskolci nő
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


