Elon Musk vagyona a Forbes becslése szerint minden eddigi rekordot megdöntve átlépte a 677 milliárd dollárt, amire korábban még senki sem volt képes.
Az Arsenal idén rég látott minőségű védekezést mutat a Premier League-ben, ami akár bajnoki címet is érhet a szakértők szerint - írta a BBC.
Az Arsenal mindössze három gólt kapott a Premier League első nyolc mérkőzésén, ami kiemelkedő védekezést jelent. A csapat jelenleg három ponttal vezeti a bajnokságot, és ha fenntartják jelenlegi formájukat, történelmi rekordot dönthetnek meg.
Bár a londoni csapat támadójátéka csak kismértékben javult a tavalyi szezonhoz képest, a védekezésük olyan szintre fejlődött, hogy akár ez is elég lehet a bajnoki cím megszerzéséhez. Ez különösen fontos, mivel Martin Odegaard, Noni Madueke, Gabriel Jesus és Kai Havertz sérülése miatt a támadójáték jelenleg korlátozott.
A Premier League történetében mindössze hat olyan csapat nyert bajnokságot, amely a legkevesebb gólt kapta, de nem lőtte a legtöbbet. Legutóbb Jürgen Klopp Liverpoolja volt képes erre a 2019-20-as szezonban, amikor 17 góllal kevesebbet szereztek, mint a Manchester City.
Az Arsenal jelenlegi, mérkőzésenként 0,38 kapott gól átlaga azt jelenti, hogy ha ezt a formát fenntartják, mindössze 14 gólt kapnának a szezonban, ami felülmúlná José Mourinho Chelseajének 2004-05-ös 15 gólos rekordját.
Jelenlegi mérkőzésenkénti 1,88 lőtt gól átlagukkal az Arsenal nagyon hasonló teljesítményt nyújthat, mint a 20 évvel ezelőtti Chelsea, amely 72 gólt szerzett és 15-öt kapott. Ez azt jelentené, hogy az Arsenal két góllal többet szerezne, mint tavaly, de elképesztő 20 góllal kevesebbet kapna.
KATTINTS a Premier League friss eredményeiért, tabelláért a Sportonlinera!
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Premier League bajnokai átlagosan 84 gólt szereznek és 32-t kapnak egy 38 meccses szezonban, így az Arsenal jelenlegi formája inkább egy megingathatatlan, mintsem feltartóztathatatlan bajnokcsapatot eredményezne.
A Chelsea 2004-05-ös védekezésének megközelítése azonban hatalmas kihívás. A londoni kékek abban a szezonban december 12. és március 5. között egyetlen gólt sem kaptak a bajnokságban, ami azt jelentette, hogy 27 mérkőzés alatt mindössze 8 gólt engedtek be.
Az Arsenal valószínűleg hasonló védekezési sorozatra lesz szükséges, ha elsősorban a védekezésükre támaszkodva akarnak májusban bajnoki címet ünnepelni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








