A szálló por miatt az ország több pontján veszélyessé vált a levegő minősége ezekben a városokban.
Telt ház előtt lép pályára a magyar labdarúgó-válogatott Uruguay ellen november 15-én, az új Puskás Ferenc Aréna avatómérkőzésén, melyen elbúcsúzik a válogatottól Gera Zoltán.
A hazai szövetség (MLSZ) tájékoztatása szerint az összes jegy elkelt. Az értékesítés pénteken 10 órakor indult, és két óra alatt több mint 10 ezer, estig pedig 25 ezer belépő talált gazdára. Az első szakaszban csak a Szurkolói Klub tagjai vásárolhattak jegyeket, hétfőtől viszont bárki más is. A fennmaradó belépők aztán hétfőn "szinte azonnal elfogytak". Az MLSZ honlapjának összesítése szerint a jegyek jelentős részéhez klubtagok jutottak hozzá. Az elmúlt napokban majdnem 18 ezer új tag regisztrált a klubtagságra.
A kiemelt érdeklődés miatt az internetes jegyvásárlási felületen a csúcsidőszakban az előszobában nagyjából 17 000 szurkoló várakozott, és bár a rendszer folyamatosan szolgálta ki a jegyigényeket, a sorban állás ideje nem ritkán több órát vett igénybe - közölte az MLSZ. A szurkolók az induláskor nagy számban érkeztek az értékesítési felületre. Itt sokan a számukra kiválasztott jegyekkel hosszú ideig nem zárták le a tranzakciót, tehát nem bonyolították le a vásárlást. Amíg a vásárlás nem történik meg, addig a már egy vásárló által kiválasztott jegyek mások számára nem érhetőek el. Ennek következtében lehettek és voltak olyan időszakok, amikor egyszerre akár több ezer jegy várakozott a vásárlás lezárására. Mivel a rendszer ezeket a jegyeket egy bizonyos idő múlva felszabadítja, ezek újra láthatóvá, eladhatóvá váltak. Ez az oka annak, hogy egy adott pillanatban a vásárlók nem láthattak olyan jegyeket, akár szektorokat szabadnak, amelyek később ismét megvásárolhatóvá váltak.
A Magyarország-Uruguay találkozót a közel 68 ezres Puskás Arénában november 15-én 19 órakor rendezik, a kapukat három órával korábban nyitják. A várható végleges nézőszámnál magasabb 33 évvel ezelőtt volt a magyar labdarúgó-válogatott mérkőzésén: az 1986-os világbajnokságra készülő együttes Brazília felett aratott 3-0-s diadalát 70 ezernél is többen látták a Népstadionban. Az abszolút rekord 1955-ből datálódik, amikor 104 ezren szurkolták végig az Ausztria elleni 6-1-es győzelmet szintén a Népstadionban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








