Idén az ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték.
Október 5-én, azaz ma este indul útjára az X-Faktor kilencedik szériája. A zsűri összetétele nem változott, a Pénzcentrum pedig annakjárt utána, vajon mennyit kereshetnek a négy hónapnyi megfeszített munkával.
A licencszerződésen alapuló népszerű tehetségkutató 2010-ben indult az eredeti brit The X Factor című showműsor alapján. A műsor magyar verziója követi az eredeti szabályrendszert és a jelentkezők elbírálásában az éneklés mellett itt is fontos szerepet játszik az előadásmód, beleértve a külső megjelenést és a tánctudást is.
A show fontos részét képezik a zsűri tagjai, az ő reakcióik, így a szerkesztők igyekeznek minden évben a legaktuálisabb, legizgalmasabb magyar celebeket összeválogatni. Idén a névsor nem változott, Dallos Bogi, Puskás Peti, Gáspár Laci és ByeAlex lesznek az ítészek.
Jól hoz a konyhára?
Arról ugyan az RTL Klub soha nem ad ki információt, hogy mennyit keresnek a mentorok - ezt üzleti titokként kezelik -, azt viszont korábbi sajtóértesülésekből tudni lehet, hogy nagyságrendileg mekkora lehet ez az összeg. Több cikk is megjelent anno arról, hogy Tóth Gabinak 2013-ban 10 millió forintot hozott a konyhára a műsor, egy évvel később, 2014-ben pedig már 15 millió forintról írtak a lapok.
Ebből kiindulva tehát nem lenne meglepő, ha - számolva a gazdasági növekedéssel - a 2019-es szériában a gázsi valahol 15-20 millió forint között lenne. Ez persze nem havi fizetést jelent, hanem az egész műsor alatt keresnek ennyit.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








