Az MVM Paksi Atomerőmű 1. blokkján kedden 2 órától terven felüli karbantartást végeznek.
Hiába fizették rendesen a csekkeket, most mégis egy 1,3 milliós gázszámlát kapott egy magyar család.
Az éves leolvasást követően egy 1,3 milliós csekket kapott egy magyar család az MVM-től – írja a blikk.hu. A család számításai szerint benne maradtak az 1 729 köbméteres éves fogyasztásban, továbbá minden hónapban rendesen fizették a 15 ezer forintos átalányt, így nem értik, miből adódik a hatalmas különbség.
Az MVM szerint elképzelhető, hogy a család fogyasztása végül mégis túllépte az évi 1 729 köbmétert, de egyelőre az sem zárható ki, hogy a mérő műszakilag meghibásodott. Az MVM arra kéri a hasonló esettel szembesülő ügyfeleket, hogy keressék fel az ügyfélszolgálatot valamelyik hivatalos elérhetőségükön keresztül.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








