Németország lesz az EU legnagyobb karácsonyi költekezője 2025-ben, miközben az eurózónában emelkedő inflációval és játékbiztonsági kihívásokkal kell szembenézni a vásárlóknak.
Az uniós vidéki térségekre vonatkozó, hosszú távú jövőképét terjesztett elő az Európai Bizottság. A HelloVidékhez került dokumentum többek között meghatározza, hogy milyen kihívásokkal szembesülnek ezek a területek. A fejlesztésekben kulcsszerep hárul majd az úgynevezett vidékfejlesztési paktumra és az uniós vidékfejlesztési cselekvési tervre.
Hogyan állhatnak ellen a válságoknak és virágozhatnak az uniós vidéki térségek? Ezt a kérdést boncolgatta legutóbbi ülésén az Európai Bizottság, amely az uniós vidéki térségekre vonatkozó, hosszú távú jövőképét terjesztette elő.
A HelloVidékhez került dokumentum többek között meghatározza, hogy milyen kihívásokkal szembesülnek ezek a területek, miközben több olyan lehetőségre is felhívja a figyelmet, amely kimondottan ígéretes lehet a vidéki térségek fejlődése szempontjából.
A szakemberek szerint a jövőkép előterjesztése az első lépést jelenti abban a folyamatban, amelynek az a célja, hogy az uniós vidéki térségek 2040-re erősebb, összekapcsolt, válságálló és virágzó területekké váljanak. Ebben kulcsszerep hárul majd az úgynevezett vidékfejlesztési paktumra és az uniós vidékfejlesztési cselekvési tervre.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







