Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Tovább romlott a levegőminőség északkeleten a magas szálló por koncentráció miatt.
A Nemzeti Népegészségügyi Központ térképe alapján csütörtökön már nemcsak Putnok, hanem Sajószentpéter levegőjét is veszélyesnek minősítették. Kazincbarcikán és Miskolcon egészségtelen a levegőminőség. Emellett Eger, Debrecen, Nyíregyháza és Hernádszurdok levegőjét kifogásoltnak minősítették.
Az érintett településeken az előrejelzés szerint nem várható jelentős változás. A levegőhigiénés index rendszere négy kategóriát tartalmaz: elfogadható, kifogásolt, egészségtelen és veszélyes.
Az NNK korábban arra hívta fel a figyelmet, hogy a légszennyezettség rövid távon elsősorban légúti tüneteket okoz (például köhögés, légúti irritáció, nehézlégzés), hosszú távon azonban növeli a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








