Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
A budapestiek átlagosan 59 négyzetméteren élnek, míg a falvakban lakók 101 négyzetméteren. Az ideálisnak tartott ingatlan mérete 89 négyzetméter, ami átlagban 6 négyzetméterrel nagyobb, mint amiben jelenleg laknak a magyarok. A vágyak és a realitás a két fős háztartások esetében találkozik: ők 73 négyzetméterből gazdálkodhatnak és azt is tartják ideálisnak. Ugyanakkor a három fős családok már 7 négyzetméterrel, akik pedig négyen vagy öten vannak, 11-13 négyzetméterrel növelnék meg a mostani alapterületet.
Hat négyzetméter - ennyivel szeretnének nagyobb lakást a 30-59 éves magyarok - legalábbis ez derül ki a K&H biztos jövő felméréséből, amely a jelenlegi lakáshelyzet mellett azt is megvizsgálta, hogy mekkora ingatlant tartanának megfelelőnek. Az érintett korosztály tagjai átlagosan 83 négyzetméter alapterületű lakóingatlanban élnek, miközben 89 négyzetmétereset tartanak ideálisnak. A budapestiek jelenleg 59 négyzetméteren laknak, míg a falubeli társaik ennek majdnem a dupláját, 101 négyzetmétert mondtak. Ugyanakkor akik lakást szeretnének vásárolni a következő 5 évben, azok átlagban 76 négyzetméteres ingatlant vennének.
A létszám persze jelentősen befolyásolja a méreteket: a felmérés szerint az egyedülállók 55 négyzetméteres ingatlanban laknak és ennél mindössze 1 négyzetméterrel szeretnének nagyobbat. A két fős háztartásoknál hasonló a helyzet, ők átlagosan 73 négyzetméteren élnek és ezt is tartják ideálisnak. Más a helyzet azonban azoknál, akik hárman vannak: ők jelenleg 85 négyzetmétert osztanak meg egymással, de ennél valamivel nagyobb alapterületre, 92 négyzetméterre lenne szükségük. A négy fős családok pedig a jelenlegi 93 négyzetméter helyett 104-re vágynak, az öt fős háztartások 112 négyzetméter helyett 125 négyzetméterre tartanának igényt.
Ki, kivel lakik?
A kutatás választ adott arra is, hogy a megkérdezettek kivel laknak egy fedél alatt. Érdekes, hogy az egyszemélyes háztartások egyébként az 50-es korosztályban a leggyakoribbak, és a legtöbb egyedülálló Budapesten és a megyeszékhelyeken lakik. Akik megosztják valakivel az ingatlanjukat, azoknak a 76 százaléka a párjával teszi ezt, 58 százalékuknál pedig gyerek is van a családban. Budapesten csak a válaszadók 42 százaléka lakik együtt a gyerekével, megyeszékhelyen, kisvárosban és faluban ez az arány sokkal magasabb, jellemzően 60 százalék. A megkérdezettek 13 százaléka a szüleivel, 4 százalékuk pedig más rokonnal él egy fedél alatt.
Mit ünneplünk karácsonykor és szenteste? Ez a karácsony szó jelentése, a karácsonyfa állítás eredete
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








