Több autó is lerobbant, miután vízszennyezett benzint tankoltak az M7-es autópálya egyik Shell-kútjánál.
Szerdától három forinttal csökkenti a MOL a benzin árát, míg a dízel ára ezúttal nem változik. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 421-422, a gázolajat pedig 422-423 forintos literenkénti áron tankolhatjuk majd a kutakon.
Szerdától bruttó három forinttal csökkenti a MOL a benzin nagykereskedelmi listaárát, míg a dízel ára ezúttal nem változik - tudta meg a Portfolio. Mindez azt jelenti, hogy az olajtársaság a benzin literjét bruttó 398,6, a gázolajét pedig bruttó 400,6 forintért adja majd a kiskereskedőknek. Bár az egyes kutak árképzése egymástól eltérő, az autósok nagyjából ugyanilyen mértékű változással (3 Ft-os benzinárcsökkentés) szembesülnek majd szerdán az állomásokon. Ez azt jelenti, hogy a benzint átlagosan 421-422, a gázolajat pedig 422-423 forintos literenkénti áron tankolhatjuk majd a kutakon.
Az egy évvel ezelőtti szintekhez képest a benzin literjét változatlan áron, a gázolajét pedig 4 forinttal olcsóbban vásárolhatjuk meg, ami utóbbi esetén 1%-os árcsökkenésnek felel meg.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








