A jövőben sűrűbben ellenőrzik lomtalanításkor az adott fővárosi kerületeket a rendőrök - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt.-vel kötött, megújított megállapodásuk tartalmát ismertetve a rendőrség honlapján.
A BRFK tájékoztatása szerint a korábbi, 2007-ben kötött egyezményt megújító és új pontokkal kiegészítő megállapodást hétfőn írta alá Tóth Tamás dandártábornok, budapesti rendőrfőkapitány és Klug Lajos vezérigazgató.
A megállapodás értelmében a lomtalanítás által érintett területeket a BRFK munkatársai sűrűbben ellenőrzik majd, és a rendőrök a hídmosási, takarítási feladatok zavartalan és biztonságos végrehajtása érdekében is segítséget nyújtanak az FKF Zrt. munkatársainak - olvasható a közleményben.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


