Az idén is kiadott CDP (Széndioxid - kibocsátás nyilvánosságra hozatali projekt) listán a Tesco végzett az élen, mint a legzöldebb vállalkozás. A felmérés a világ legnagyobb vállalatait rangsorolja aszerint, hogy milyen intézkedéseket tettek az üvegházhatású gázok kibocsátásának mérséklésére és az energiahasználat csökkentésére.
2010-ben a Tesco lett a világon a legmagasabbra értékelt kereskedelmi cég ebben a tekintetben. A vállalat harmadik helyen végzett a napi fogyasztási cikkek szektorán belül a másik két multi, a Reckitt Benckiser és a Nestlé mögött.
A tíz éve alapított CDP összesen 534 intézményi befektető non-profit szövetsége, amely az utóbbi időszakban mintegy 2500 vállalat tevékenységét értékelte.
Az áruházlánc hazánkban is éllovasa a környezetbarát működésnek és a széndioxid-kibocsátás csökkentésének. A tavaly szeptemberben megnyitott dunakeszi áruházuk péládul 50 százalékkal kevesebb szén-dioxidot bocsát ki, mint egy hagyományos hipermarket, köszönhetően mindez olyan technológiai megoldásoknak, mint a napkollektorok és napelemek, a fedett hűtőpultok és a természetes fény bevezetése az épület belsejébe.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
-
Dübörög az energiaátmenet a kkv-szektorban - akár félmilliárd forint hitel is igényelhető
A kkv-szektor gyorsan igyekszik alkalmazkodni az új energiapiaci környezethez, de ez rendkívül tőkeigényes. Pánikra nincs ok: a cégeknek csak válogatnia kell a pályázatok között.
-
A jövőálló cég IT-stratégiája: mit néz a döntéshozó? (x)
Az informatikai döntések ma már üzleti döntések is.
-
#NoFilter: a Rossmann és a Krémmánia közös könyvet adott ki (x)
Október közepén ünnepélyes könyvbemutatóval érkezett a Rossmann polcaira a #NoFilter könyv – hiánypótló, tudományosan megalapozott, mégis közérthető útmutató.


