Az idén is kiadott CDP (Széndioxid - kibocsátás nyilvánosságra hozatali projekt) listán a Tesco végzett az élen, mint a legzöldebb vállalkozás. A felmérés a világ legnagyobb vállalatait rangsorolja aszerint, hogy milyen intézkedéseket tettek az üvegházhatású gázok kibocsátásának mérséklésére és az energiahasználat csökkentésére.
2010-ben a Tesco lett a világon a legmagasabbra értékelt kereskedelmi cég ebben a tekintetben. A vállalat harmadik helyen végzett a napi fogyasztási cikkek szektorán belül a másik két multi, a Reckitt Benckiser és a Nestlé mögött.
A tíz éve alapított CDP összesen 534 intézményi befektető non-profit szövetsége, amely az utóbbi időszakban mintegy 2500 vállalat tevékenységét értékelte.
Az áruházlánc hazánkban is éllovasa a környezetbarát működésnek és a széndioxid-kibocsátás csökkentésének. A tavaly szeptemberben megnyitott dunakeszi áruházuk péládul 50 százalékkal kevesebb szén-dioxidot bocsát ki, mint egy hagyományos hipermarket, köszönhetően mindez olyan technológiai megoldásoknak, mint a napkollektorok és napelemek, a fedett hűtőpultok és a természetes fény bevezetése az épület belsejébe.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml