A Díjbeszedő Holding Zrt. a hazai küldemény-előállítási piac egyik legnagyobb szereplője: a tavalyi évben több mint 110 millió komplett megszemélyesített küldeményt - számlákhoz kapcsolódó nyomtatványokat, értesítő- és reklámanyagokat - állított elő.
A társaság - egyedülálló tapasztalati bázisára építve - Magyarországon széles kőrben még nem alkalmazott nyomdai megoldás, az ügyféllevelek és a marketinganyagok ötvözését jelentő "transzpromó" nyomtatás széleskörű elterjesztését tűzte ki célul. Az ennek megvalósításához szükséges dokumentum-kompozíciós szoftverben speciális munkafolyamatok kialakítását, és azok automatikus futtatásának bevezetését az Új Magyarország Fejlesztési Terv KMOP-2009-1.1.4 programja 21,6 millió forinttal támogatta.
A tranzakciós és a promóciós nyomtatás összevonása, szakmai nevén "transzpromó" révén az ügyfélleveleken elhelyezett személyes üzeneten vagy reklámon keresztül az adott pénzintézet vagy szolgáltató egyedi ajánlatot tud eljuttatni az ügyfélhez. Az eddigi gyakorlat alapján az ügyféllevelek mellett küldött marketinganyagok ugyanis mind ugyanazt a tartalmat hordozzák. Nem csoda, hogy ezek 95%-a olvasatlanul kerül a szemetesbe. Egy bankkivonatot, vagy számlát ugyanakkor szinte mindenki átnéz (átlagosan két-három percet is rászánva erre), és ha eközben személyre szóló üzenettel találkozik, arra összehasonlíthatatlanul kedvezőbben reagál.
"Akár lakóhely, akár életkor, nem, vagy éppen a számlaforgalom alapján meg lehet határozni, hogy az adott információt szegmentáltan, csak a valóban a célcsoportba tartozó személyek kapják meg, jelentősen növelve ezzel az elérés hatékonyságát. - tájékoztat Jelinek Gábor, a Díjbeszedő Holding Zrt. vezérigazgató-helyettese. - A piaci információink alapján úgy látjuk, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben nagy eséllyel az itthoni gyakorlatban is jelentősen bővülni fog a nyugaton már széles körben ismert transzpromó alkalmazása. Ezért döntöttünk egy korszerű informatikai hátteret biztosító alkalmazás bevezetéséről."
A 86,3 millió forint összértékű projekt megvalósításával a Díjbeszedő csoport nem csupán a transzpromó nyomtatáshoz szükséges programozási feladatokat lesz képes a jövőben hatékonyan ellátni, hanem a megszemélyesített nyomtatás hagyományosabb területein is gyorsabban tudja elkészíteni a szükséges listafájlokat. A rendszer egyedülálló módon, egységes felületen biztosítja a dokumentumok szerkesztését, a feldolgozási idők optimalizálását, illetve a hatékony hibakeresést is.
A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.
Akár esküvő, akár születésnap, a magyarok imádnak ajándékozni. Ajándékot pedig egyre többen online vásárolnának.
Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek.
A pénzügyi szakértők most elmondták, milyen tippekkel spórolhatunk.
-
Videó: ennyivel olcsóbb, ha nem a balatoni büfében vásárolsz, hanem a boltban
Megnéztük, milyen árak vannak a parton, és mennyibe kerül egy hamburger, ha magunk készítjük.
-
Hogy lehet bankszámlát nyitni egy szelfivel? Mutatjuk
A Gránit Bank szolgáltatását már több ezer ügyfél vette igénybe.
-
Ez a KKV-k nagy lehetősége: íme 3 érv, hogy kipróbáld a közösségi finanszírozást (x)
Ha érdekel a közösségi finanszírozás, akkor nagy valószínűség szerint ennek fő oka a tőke nem tradícionális módon történő előteremtésének lehetősége.
- Éles kritika a dán miniszterelnöknek a nyércmészárlásért
- Kikapott az amerikaiaktól, és a hetedik helyért játszik a férfi vízilabda-válogatott
- Szennyezett biochipseket vont ki a forgalomból a Kifli.hu
- A koronavírus-járvány alatt is hirdetett vitamint vontak ki a forgalomból
- Megismétlődik a legutóbbi vb döntője a férfi vízilabdatornán
- A bringázóknak üzent a BKK
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


