Mit ünneplünk karácsonykor és szenteste? Ez a karácsony szó jelentése, a karácsonyfa állítás eredete
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
A Díjbeszedő Holding Zrt. a hazai küldemény-előállítási piac egyik legnagyobb szereplője: a tavalyi évben több mint 110 millió komplett megszemélyesített küldeményt - számlákhoz kapcsolódó nyomtatványokat, értesítő- és reklámanyagokat - állított elő.
A társaság - egyedülálló tapasztalati bázisára építve - Magyarországon széles kőrben még nem alkalmazott nyomdai megoldás, az ügyféllevelek és a marketinganyagok ötvözését jelentő "transzpromó" nyomtatás széleskörű elterjesztését tűzte ki célul. Az ennek megvalósításához szükséges dokumentum-kompozíciós szoftverben speciális munkafolyamatok kialakítását, és azok automatikus futtatásának bevezetését az Új Magyarország Fejlesztési Terv KMOP-2009-1.1.4 programja 21,6 millió forinttal támogatta.
A tranzakciós és a promóciós nyomtatás összevonása, szakmai nevén "transzpromó" révén az ügyfélleveleken elhelyezett személyes üzeneten vagy reklámon keresztül az adott pénzintézet vagy szolgáltató egyedi ajánlatot tud eljuttatni az ügyfélhez. Az eddigi gyakorlat alapján az ügyféllevelek mellett küldött marketinganyagok ugyanis mind ugyanazt a tartalmat hordozzák. Nem csoda, hogy ezek 95%-a olvasatlanul kerül a szemetesbe. Egy bankkivonatot, vagy számlát ugyanakkor szinte mindenki átnéz (átlagosan két-három percet is rászánva erre), és ha eközben személyre szóló üzenettel találkozik, arra összehasonlíthatatlanul kedvezőbben reagál.
"Akár lakóhely, akár életkor, nem, vagy éppen a számlaforgalom alapján meg lehet határozni, hogy az adott információt szegmentáltan, csak a valóban a célcsoportba tartozó személyek kapják meg, jelentősen növelve ezzel az elérés hatékonyságát. - tájékoztat Jelinek Gábor, a Díjbeszedő Holding Zrt. vezérigazgató-helyettese. - A piaci információink alapján úgy látjuk, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben nagy eséllyel az itthoni gyakorlatban is jelentősen bővülni fog a nyugaton már széles körben ismert transzpromó alkalmazása. Ezért döntöttünk egy korszerű informatikai hátteret biztosító alkalmazás bevezetéséről."
A 86,3 millió forint összértékű projekt megvalósításával a Díjbeszedő csoport nem csupán a transzpromó nyomtatáshoz szükséges programozási feladatokat lesz képes a jövőben hatékonyan ellátni, hanem a megszemélyesített nyomtatás hagyományosabb területein is gyorsabban tudja elkészíteni a szükséges listafájlokat. A rendszer egyedülálló módon, egységes felületen biztosítja a dokumentumok szerkesztését, a feldolgozási idők optimalizálását, illetve a hatékony hibakeresést is.
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


